Prima pagină INFORMATII PREZENTARE my new car-calibra x20xev

my new car-calibra x20xev

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 06 Sep 2013, 10:31
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Sunt prea mari pe 55. Am vazut la mine cand am pus pe 9J ce fel aratau. Poti sa vezi in topicul meu cum arata gumele pe 50. De asemenea, daca iti plac Borbet-urile mele, le am la vanzare. Poate ne intelegem. In rest multa bafta cu masina!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 16 Sep 2013, 17:53
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Jantele care le am pe masina nu le mai suport..drumurile din zona la mine sunt asa cum sunt; masina are suspensie stock si la denivelari mai mari imi ating rotile in aripi. Voi cauta sa le dau la schimb cu alt set de jante tot pe 16..
Pe scaunele din fata aveam incalzire doar lombara si am reusit zilele astea sa montez incalzirea in scaune, atat lombar cat si sezut. Este chiar foarte bine; le-am lasat deschise aproximativ 14 ore, cat am facut un drum de navodari tur-retur si pana acuma nici o problema. Sunt originale de renault si vin perfect pe scaunele cu tapiserie din piele de pe calibra.
De acuma poate sa vina iarna :))

Mesaj 10 Ian 2014, 13:08
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Salutare la toti colegii. A trecut ceva timp de cand nu am mai postat...Eu sunt bine :P masina e la fel...cu exceptia unei izbituri primite de la un nene in parcare, cu capacul de la spoiler spart si vopseaua sarita de pe el...Imagine
Asa, ca la inceput de an, ca sa ne mearga bine, masina a primit suspensie noua fata spate, suspensie stock, cu amortizoare monroe, bitubulare pe gaz, uleiul si filtrul de ulei din cutia de viteze :), saboti frana de mana (s-au rupt arculetele din butuc si facea urat tare + ca nu mai tinea frana de mana), bucsele de la tijele antiruliu pe spate (erau gata si faceau urat tare) si...
Intre timp, masina a primit un dvd retractabil, cu touchscreen, camera marsalier, etc si ceea ce mi-am dorit de mult timp, unitate dvd cu ecrane in tetiera :D...asta mai mult de moft...au fost montate la viteza, dar urmeaza sa le prind calumea, sa ascund firele, sa le trag prin scaune...Imagine
In viitorul apropiat urmeaza schimbul bucselor de la bratele pe spate si schimbarea a tot ce inseamna articulatie pe fata + o directie :).
O problema care ma roade...nu stiu cum se cheama dar voi atasa poza sa vedeti despre ce e vorba. Nu roade cauciucurile, nu trage stanga-dreapta...e de la accident si atunci nu am vazut si nici baietii de la service probabil nu au dat importanta: sub masina pe partea fata, suportul ala mare, pe care vin prinse bratele masinii, unul dintre el este usor stramb inspre interior; afecteaza in vreun fel? Este cel din dreapta, unde a fost izbita masina, iar cum stai cu fata la botul masinii este cel din stanga...se poate vedea ca e curbat spre deosebire de celalalt.
In rest...toate bune...masina merge bine si sunt multumit de ea din toate punctele de vedere.


Imagine

Imagine

Mesaj 10 Ian 2014, 18:27
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salut!
Atentie la cadrul motor, asa este din fabrica! Nu e stramb!
Vezi aici: https://www.google.ro/search?q=cadru+mo ... B615%3B461

Sa fie toate strambe? :)
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 10 Ian 2014, 19:38
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Mda...m-am fost uitat cu atentie si spre mirarea mea, nu avea nici o cuta...asta a fost un semn de intrebare pentru mine..Daca zici ca asa e din fabrica, m-am linistit...sunt curios daca si la tine/voi e la fel si pe ce parte e "stramb".

Mesaj 11 Ian 2014, 00:13
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Eu nu vorbesc doar din fotografiile alea. Eu momentan detin 3 Calibra si stiu ce vorbesc! Si eu, ca tine, m-am intrebat daca a fost lovita de este mai indoit bratul din dreapta masinii mai spre interior. Doar cand am demontat primul meu GMP am observat ca asa sunt ele. Deci, lasa asa ca e bine! ;)
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 13 Ian 2014, 00:24
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Vreau sa intreb daca a montat cineva sau daca stie careva daca se poate monta un car kit nokia pe calibra...am intrat in posesia unui car kit, de la un prieten, luat de pe vw passat...el a facut masina zob si nu mai are ce face cu ea si daca o da la dezmembrari m-am apucat si am desfacut de pe acolo cam tot ce am putut lua de la carkit...suportul, microfonul, modulul sau...va rog sa-mi spuneti...

Mesaj 29 Ian 2014, 12:48
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Teoretic se poate monta asa ceva pe orice cazan, chiar si Dacie din aia penala...Doar ca iti trebuie si un "meserias" electrician. ;) Spor la treaba!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 21 Mar 2016, 23:49
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

nu se mai aude nimic cu masina? Mai pune si tu o poza, 2.....
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 23 Mar 2016, 03:24
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Mda. Nu am mai postat chiar de foarte mult timp :). Masina este ok, sunt foarte multumit de ea din toate punctele de vedere cu exceptia acelui drac de camshaft :)) care am facut o investitie de 480 ron pe un hella si degeaba, aceeasi problema si am facut retur la senzor. Am lovit un catel :( si mi s-a busit spoilerul pe fata, s-a refacut din fibra si rasina iar maine urmeaza sa se monteze. Intre timp am schimbat cam tot ce inseamna articulatii (bucse brate, pivoti, capete de bara, bielete, flanse si rulmenti la flanse), discurile de frana fata/spate, cablurile de la frana de mana + saboti. Am reusit sa-mi pun instalatia pentru spalatoarele de faruri si ca moft am pus o alarma cu pornire motor din telecomanda. E super modelul ca e cu pager si tinand cont ca la mine masina e hidramata...woaw :). Tobele imi faceau probleme si am ales sa merg pe evacuare de inox de la galerii pana in capat, folosind teava de inox, toba intermediara sport (din inox) pana la toba finala iarasi inox si evacuare completa tot o toba sport de inox. Sunetul este foarte puternic, dar frumos. S-au montat folii pe spate si urmeaza sa-i pun si pe fata. Incalzire in scaun aveam doar la spate si iarna asta am montat incalzirea in scaune completa si sezut si spatar. Voi reveni maine cu poze :)

Mesaj 23 Mar 2016, 16:36
Pitagorasz Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Localitate: Miercurea Ciuc
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Miercurea Ciuc
providra18 scrie:
Mda. Nu am mai postat chiar de foarte mult timp :). Masina este ok, sunt foarte multumit de ea din toate punctele de vedere cu exceptia acelui drac de camshaft :)) care am facut o investitie de 480 ron pe un hella si degeaba, aceeasi problema si am facut retur la senzor. Am lovit un catel :( si mi s-a busit spoilerul pe fata, s-a refacut din fibra si rasina iar maine urmeaza sa se monteze. Intre timp am schimbat cam tot ce inseamna articulatii (bucse brate, pivoti, capete de bara, bielete, flanse si rulmenti la flanse), discurile de frana fata/spate, cablurile de la frana de mana + saboti. Am reusit sa-mi pun instalatia pentru spalatoarele de faruri si ca moft am pus o alarma cu pornire motor din telecomanda. E super modelul ca e cu pager si tinand cont ca la mine masina e hidramata...woaw :). Tobele imi faceau probleme si am ales sa merg pe evacuare de inox de la galerii pana in capat, folosind teava de inox, toba intermediara sport (din inox) pana la toba finala iarasi inox si evacuare completa tot o toba sport de inox. Sunetul este foarte puternic, dar frumos. S-au montat folii pe spate si urmeaza sa-i pun si pe fata. Incalzire in scaun aveam doar la spate si iarna asta am montat incalzirea in scaune completa si sezut si spatar. Voi reveni maine cu poze :)



Bravo ! Foarte bine ca investesti in Cali!!! :)

Mesaj 23 Mar 2016, 22:54
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Asteptam poze! Se pare ca eu am inceput sa o las departe pe Cali si investesc intr-o sora de-a ei, Vectra A. :)
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 24 Mar 2016, 01:06
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Pai nush ce sa zic..Pe mine ma batea gandul sa o vand dar sincer am cam renuntat la idee. Imi e prea draga si sincer am bagat in masina tot timpul ce a fost mai bun si am facut totul cu manuta mea. Stiu ca oriunde m-as porni nu ma lasa la greu. Daca e sa iau alta masina o voi lua dar pe asta nush daca o voi mai da :). Ce vreau acum e sa trec pe jante pe 16. Drumurile din zona nu sunt chiar ok si pacat de bucse si jantele astea. Dau foarte bine pe calibra. Cand mai da putin caldura vreau sa ma bag si pe spate sa schimb toate bucsele alea. Pana atunci 2-3 poze de actualitate cu masina. Fiind vreme rea nu am reusit sa montez bara pe fata.
Imagine

Imagine

Imagine

Mesaj 24 Mar 2016, 21:57
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Acum nu ai tot pe 16 jantele? Sau sunt pe 17? Daca aranjez cat de cat Vectra, Calibra o aduc la o stare cat mai buna. Nici eu nu sunt de parere sa o vad, in primul rand ca nu se merita dpdv financiar. Apoi, sunt putine in stare buna pe strazi si pretul lor o sa creasca. Se va odihni frumos in garaj si va iesi la plimbare doar la drumuri lungi. Dupa ce imi revin cu banii, am de gand si pt ea niste jante pe 16, cred ca TSW sau altceva.
Spor la treaba! :ymcowboy:
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 24 Mar 2016, 23:50
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Da...adevarul e ca sunt putine calibre in stare buna, curate si intretinute si pe langa asta stiu ce masina e si ce bani am bagat in ea si cum ai zis tu nu se merita dpdv financiar. Nu sunt pe 16 Vemanis, sunt borbeturi pe 17 8j. Nu le-as vinde, ca imi plac mult jantele si mi se pare ca da bine pe masina si in afara de asta sunt si bune, nu am batai in volan, nu trepideaza masina, iar de cand am pus si inelele de ghidaj chiar se simte altfel, dar drumurile din zona nu sunt chiar asa placute iar anvelopele cu talonul de 40, vai mama, pacat de jante, anvelope, brate si bucsaraie. Cam asta ar fi motivul pentru care as opta sa trec pe 16 cu anvelope 205/55 R16; in afara de asta as fi si in regula cu jantele marimea asta ca le am trecute in carte.

AnteriorUrmătorul

Înapoi la PREZENTARE

cron