Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Montat AC

Montat AC

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 23 Iun 2009, 11:58
reptyla Membru ClubCalibra

Mesaje: 26
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Salut,a montat cineva pe un C20NE instalatie AC de la o calibra tot C20NE?Daca sa montat asa ceva va rog trimitetimi si mie necesarul si operatiile necesare.va multumesc anticipat.SA MONTAT.MULTUMESC.PT CEI INTERESATI DE OPERATIE SE REZOLVA.

Mesaj 02 Iul 2009, 10:48
john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

reptyla scrie:
Salut,a montat cineva pe un C20NE instalatie AC de la o calibra tot C20NE?Daca sa montat asa ceva va rog trimitetimi si mie necesarul si operatiile necesare.va multumesc anticipat.SA MONTAT.MULTUMESC.PT CEI INTERESATI DE OPERATIE SE REZOLVA.


Se pare ca pana acum esti singurul care s-a mobilizat in acest sens si ai reusit sa faci acest lucru. Ma refer la a echipa o Cali C20NE fara A/C, cu componente OE 99%. Restul de 1% il reprezinta inovatia ta. Evident, glumesc, procentajele sunt inrelevante. Cunosc eforturile si munca pe care ai depus-o, am vazut masina in stare finala, si e de admirat acest fapt. Nu sunt doar vorbe, sunt fapte ce se transpun in plastic, cauciuc, tabla, agent frigorific & ulei, aluminiu. Adica "pasiune" si "aer rece" ;)!
Keep up the good work!
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'

Mesaj 02 Iul 2009, 19:03
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

felicitari.....ai reusit pana la urma.....
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 07 Iul 2009, 12:06
reptyla Membru ClubCalibra

Mesaje: 26
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
va multumesc frumos pentru ajutor tuturor persoanelor care au participat la acest proiect.Si da in sfarsit masina este gata echipata si cu AC. #:-s

Mesaj 13 Iul 2009, 15:42
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Felicitari si daca ai timp poate pui la rubrica dedicata si o descriere pas cu pas a modului cum ai facut (si eventual si niste poze) :D
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 05 Aug 2009, 09:45
reptyla Membru ClubCalibra

Mesaje: 26
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
salut.In primul rand iti trebuie timp aproximativ 1-2 saptamani si ceva banuti.Pe mine ma ajuns undeva la 2000 RON.Piese necesare la motor:suportul de anexe,tamponul motor de pe partea dreapta,alta curea mai lunga,compresor ,conducte,condensor.piese necesare la interior:aeroterma completa de pe una care a avut ac cu mici modificari facute la aceasta,buton ac,buton recirculare,la interior din panoul frontal se decupeaza aproximativ 10 cm pentru a iesi cu tevile la motor si o gaura pentru scurgerea condensului.Pentru instalatia electrica nu ai nevoie decat de instalatia originala pentru mufele de conectare in rest iti trebuie un electrician meserias ca sa iti lege ventilatorul de racire sa functioneze pe AC,asta ca sa nu montezi un ventilator separat care este foarte greu de montat.si necesita modificari majore la rezistenta masinii.Pentru partea de instalatie mai ai nevoie de 2 relee pentru protejarea compresorului si a ventilatorului de racire-eventual si doua sigurante de 50A.Cam atat asta daca nu am mai omis ceva.Iti urez multa bafta in acest proiect daca vrei sa te apuci de el si sa ai rabdare.A si sa nu cumperi condensorul de la dezmembrari sau eu mai stiu de unde mai bine il iei nou ca iti iei tiapa ca mine.

Mesaj 19 Aug 2009, 19:17
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
felicitari pentru reusita! am vazut multe proiecte incepute, de a monta AC pe masini ce nu au avut din fabrica, insa nici unul terminat. ma includ si pe mine aici.
nu ai probleme cu relanti-ul cand clima e pornita? ECU-ul la modelele cu AC ridica putin turatia in momentul in care se cupleaza compresorul.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 20 Aug 2009, 09:06
reptyla Membru ClubCalibra

Mesaje: 26
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
alex scrie:
felicitari pentru reusita! am vazut multe proiecte incepute, de a monta AC pe masini ce nu au avut din fabrica, insa nici unul terminat. ma includ si pe mine aici.
nu ai probleme cu relanti-ul cand clima e pornita? ECU-ul la modelele cu AC ridica putin turatia in momentul in care se cupleaza compresorul.

salut.calculatorul de injectie ridica singur turatia motorului in momentul cand sesizeaza sarcina mare.es nu am legat nimic in ecu pt ca nu este neaparat nevoie de asa ceva ecu face totul singur in momentul cand sesizeaza sarcina la pornirea AC-ului.

Mesaj 01 Iul 2013, 10:09
Ronee Membru ClubCalibra

Mesaje: 1
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Oradea
Salutari!
Pot monta istalatia pe un C20NE de pe un C20XE?

Mesaj 02 Iul 2013, 21:32
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

poti monta daca ai toate piesele necesare...
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......


Înapoi la C20NE

cron