Prima pagină INFORMATII PREZENTARE mica istorie C20LET

mica istorie C20LET

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 03 Iun 2010, 00:02
freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

Salutare , o mica istorie a let-ului meu:
Acum ceva ani am avut o calibra sfi de care am fost foarte multumit , apoi am renuntat la calibra pentru BMW 320 , imi doream de mic copil BMw dar m-a cam dezamagit , nu avea reprizele calibrei desi aveam motorul in 6 cilindrii , 24 valve . Incercand sa obtin performantele calibrei cu bmw-ul am reusit sa ii rup lantul de distributie :) si atunci am schimbat motorul cu 2500 cmc 192 cai si tot nu am fost foarte multumit . M-am hotarat sa il vand si am tot citit pe forumuri despre calibra turbo , ajunsesem sa mi-o doresc cu ardoare . Am vandut BMw-ul si nu stiu cum s-a intamplat ca mi-am luat o Alfa Romeo 156 , motor de 2.4 jtd , a fost ieftina dar nu prea voia sa fuga asa ca am resoftat-o . Stock masina avea 143 cai apoi am ajuns cu ea in jur de 170 cai . Era confortabila Alfa dar si foarte costisitoare . Avand in vedere consumul bun si puterea eram cat de cat multumit dar gandul imi era tot la calibra turbo . Intr-o buna zi , conduceam linistit Alfa cand deodata s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca . Am dus-o la service si am desfacut motorul , ce credeti ??!!!- gaura in piston si in chiuloasa .M-a costat destul de mult sa o repar dupa care am vandut-o si m-am hotarat : m-am saturat de tot felul de masini care mai de care mai renumita si care mai de care mai costisitoare , vreau calibra dar de data asta vreau turbo si mi-am luat CALIBRA TURBO .Am gasit-o la Baia Mare . Masina avea ceva istorie , nu arata extraordinar dar mergea foarte bine .
Fata de calibra sfi pe care am avut-o in urma cu ceva ani este o mare diferenta , eram foate mutumit de ea , fugea bine , reprize puternice pana cand odata , intr-o noapte venind spre bucuresti mi-au sarit in fata 4 porci mistrreti . Nu am reusit sa opresc , aveam peste 180 km/h si am lovit un porc iar masina s-a facut varza cu exceptia motorului . Am zis ca asta e , nu renunt la calibra turbo , imi ofearea prea multe satisfactii si am inceput reparatia . O sa va pun cateva poze cu masina cum este ea astazi . Am pus si stagiu 3 Lotec de 300 cp iar masina e nebunie ,integral un pic modificata sa nu mai faca probleme si chiar sunt foarte multumit !!!!
Astept parerile voastre si poate o sa ne vedem la intalniri .Masina o sa fie in Bururesti in doua - trei saptamani , momentan e la Craiova !!!
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Mesaj 03 Iun 2010, 11:05
matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
salut!bine ai venit printre noi! frumoasa si sa o stapanesti fericit si fara incidente din alea cu animale!
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

Mesaj 03 Iun 2010, 13:48
Willy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 275
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Dej
frumoasa calibra,arata bine,interioru un pic e ciudat cu butoanele alea rosii :D
daca poti,pune o poza cu bordu seara,sunt curios cum arata plasemele :)

numai bine!

Mesaj 05 Iun 2010, 14:53
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Foarte frumoasa poveste si masina arata f bine. Bine ai venit pe forum!
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 07 Iun 2010, 20:06
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1883
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Felicitari pentru bestie si imi pare rau pentru cele intamplate. Bine ai venit pe forum! De asemenea, sunt curios daca ai verificat pe un stand dyno aceasta noua putere a masinii, deoarece 300 cp este o cifra mare. Spor la treaba in continuare si de ce nu, la mai multi caluti! Sa-ti traiasca fata! :ymcowboy:
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 07 Iun 2010, 21:50
sorin Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 596
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Ma bucur ca pana la urma ai ales calibra !...sa o stapanesti sanatos !
In legatura cu puterea masinii -ai o fisa dyno care sa dovedeasca puterea aia ?
Sa ajungi la 300cp trebuie multi bani si mai ales ,multe modificari ...!
Daca spuneai ca are 220cp poate credeam!....
Eu nu cred pana nu vad!

Mesaj 08 Iun 2010, 10:50
freeusernet Membru ClubCalibra

Mesaje: 43
Localitate: uk
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Craiova

Nu am mers inca la un dyno cu masina dar chiar o sa merg pt ca acolo banuiesc ca se regleaza cel mai bine . Softul este Lotec , phase 3 , teoretic 310 cp , am schimbat injectoare , intercooler marit si asezat frontal , acum merg cu 1.1 presiune constanta in turbo si 1.5 overboost, trage foarte bine , m-am dat cu un bmw 530d pachet M , proprietarul spunea ca are 270 cai dyno si l-am batut , asa ca o sa o pun pe un dyno sa vedem cat are .....si eu sunt curios . Merci de aprecieri !!!!

Mesaj 09 Iun 2010, 17:04
gabriel.lazar Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 264
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
mda stiu masina ff bine si asa se pare fugee foarte gravv acum sa asteptam si o fisa dyno sa vedem ce si cum


Înapoi la PREZENTARE

cron