Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA MARTORUL ANTIGEL SCAZUT SE APRINDE SI NU SE MAI STINGE

MARTORUL ANTIGEL SCAZUT SE APRINDE SI NU SE MAI STINGE

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


radu alin Membru ClubCalibra

Mesaje: 12
Motor: X25XE - V6, DOHC, 170 CP
Slutare,am si eu o problema si nu reusesc sa dau de capat, poate cineva dintre voi stie si ma poate ajuta.Acum vreo 2 zile in urma am mers cu masina(calibra c25xe v6) vreo 120 de km prin uk si la ei e foarte aiurea cu semafoare si cocoase plus ca am mai prins coloana de masini care debea se misca.A inceput sa se ridice temperattura la apa cred k in 5 minute de vreo 3 ori ajungand cam la 100 grade,dupa care a inceput sa se aprinda martorul nivel scazut la antigel,dar am verificat si era pe maxinm,dupa care am mai scos un pic am ajuns mai jos de maxim si totul ok.Dar dupa ce am plecat iarasi la drum si am ajuns un aceeasi situatie aglomeratie temperatura apei se ridica martorul s-a aprins din nou si nu sa mai stins daoar dupa ce sa odihnit o noapte masina.Urmatoarea zi la fe knd am plecat la drum martorul era stins dar upa ce se incalzea apa sau la o pnta o fortam un pic martorul se aprindea din nou si ramanea aprins.va rog daca stiti ceva sau v-ati intalnit cu problema aceasta sau ceva gen spunetimi si mie.
E NORMAL CA APA SA AJUNGA LA 100 GRADE SI ATUNCI SA PORNEASCA VENTILATORUL SAU AJUNGAND IN FATA CASEI CU TEMP APEI RIDIVATE DUPA CE PARCHEZI MASINA O INCUI SI PLECI IN CASA SA INCEAPA SA PORNEASCA VENTILATORUL SI SA MEARGA APROXIMATIV 15 MINUTE?/?/|///

chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Posibil ca tie acel martor sa nu iti indice nivelul lichidului de racire ci temperatura critica la care a ajuns lichidul in motor.

Este posibil sa ajunga apa la temperatura asta in conditiile care le-ai descris tu. Totusi din cate stiu eu daca lichidul de racire este antigel, iar circuitul apei este bine inchis, ma refer aici sa nu ai scurgeri sau garnitura de la busonul vasului de expansiune sa nu piarda presiune, motorul in conditiile astea fierbe pe la 120 de grade. Daca si in mers iti sta apa mai sus de 90 de grade posibil ori sa fie pe duca pompa de apa si sa nu mai lucreze cum trebuie ori ai scurderi pe undeva, ori radiatorul infundat, ori in cel mai rau caz garnitura de chiuloasa ciupita, dar cum ai pus tu problema nu cred ca este cazul.

Daca ai sonda care porneste ventilatorul cea de 100 de grade e normal sa poarneasca doar atunci ... ca rezolvare schimba sonda cu una de temperatura mai mica.

Este posibil sa porneasca ventilatorul in conditia in care spre exemplu ajungi in parcare apa este destul de ridicata gen 90 de grade opresti masina si dupa un timp sa porneasca ventilatorul, deoarece tu nu mai ai nici un fel de racire lichidul inchis din motor si temperatura din spatiu motor reusesc sa ofere informatie catre sonda din radiator ca este timpul sa porneasca ventilatorul si sta asa pana se stabilizeaza apa din circuit la o temperatura normala.

radu alin Membru ClubCalibra

Mesaje: 12
Motor: X25XE - V6, DOHC, 170 CP
Multumesc colegu...sincer nu stiu de ce sa ma apuc cu ce sa incep la verificat sau schimbat,in ulrimele zile am observat k atunci cand ajunge temperatura apei la 95 grade se aprinde becul cand scade sub 95 se stinge ...

chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Cel mai ieftin in momentul de fata ar fi sa ii schimbi sonda de la electroventilator. Este pozitionata pe radiator, si ca pret este in jur de 50 - 70 de ron. Monteazai una de 90 de grade sau pana in 90 ceva de genu si vezi daca iti mai face figuri, este adevarat ca in trafic aglomerat o sa stai mai mereu cu electroventilatorul pornit.


Înapoi la AM O PROBLEMA

cron