Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA Jenti pe 16"

Jenti pe 16"

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 29 Sep 2008, 14:39
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
eu am chiar mai marisoare..215/40r 16 pe jante borbet de 9j si masina se comporta excelent:)..aceste anvelope sunt si omologate in cartea masinii

Mesaj 30 Sep 2008, 02:55
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Singura chestie la care ma gandesc eu ca sar putea intampla e "Degradarea suspensiei ceva mai repede?!?"
Doar o parere' :hello:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 30 Sep 2008, 14:18
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
nu ma intereseaza performantele masinii in mod deosebit;))

Mesaj 01 Oct 2008, 21:00
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

doar o parere....suspensia si planetarele se vor duce mai repede ....motorul fa fi mai fortat k t vei fi obligat sa calci mai tare acceleratia....huruitul e psibil sa vina din cutie?poate uleiul din cutie....poate nu mai stau rotile in carenaju masini si vajie din cauza aerului ..doar o parere....ma bag si eu ca tarani
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 01 Oct 2008, 22:20
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Si eu am jante late si la fel imi huruie! Stai linistit, este normal sa se auda! Ai alta suprafata de contact cu drumul (mai mare) iar jantele sunt mai grele, dupa cum ai spus. Si mie mi se pare ca este destul de puturoasa, fata de SFI, desi nu sunt decat 15 cai intre ele. Mai repede se vor uza rulmentii cred.... din cauza lor se mai poate auzi huruitul acela enervant. Verifica-ti rulmentii...si mai vorbim. :good:
Stai linistit cu huruitul acela.
BTW, cum iti stau rotile pe spate? Un pic cracanate sau normal...
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 06 Oct 2008, 20:59
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

eu am pe fata 215/40/R17 si pe spate 245/35/R17,ce pot sa va zic k inafara ca da bine pe masina si am stabilitate foarte buna (am si suspensie sport)numa probleme am din cauza jantelor,nu absoarbe nimik cauciucurile ,fiecare denivelare o simt sa nu mai zic de vreo groapa ,ceva,nu mai vorbesc de servo' rulmenti schimbati ,imediat parca vad ca tre sa schimb si planetarele.eu asa am luat-o din germania cu jantele astea ,pt.drumurile noastre chiar nu merita sa va luati jante asa mari.si eu o sa trec pe r15-16'cu cauciuc de 55-60'
Imagine

Mesaj 07 Oct 2008, 14:58
marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

huruitul poate proveni si de la cauciucuri.
in special daca sunt profil v si sunt uzate in scara.
probat si patit de mine cu niste michelin pilot exalto.super cauciucuri dar erau uzate naspa si faceau prea urat.


Înapoi la AM O PROBLEMA

cron