Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Jante

Jante

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 12 Feb 2010, 00:58
adrian1313 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 184
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
salut si bine ai venit printre noi,
parerea mea si doar a mea fara sa supar pe nimeni: vezi ce scrie in talon (cred ca 15 inci) si cumpara doar 2....asta in cazul in care se necesita o economie la bani ca daca te poti arunca pune 4 OZuri ca dau bine rau....inca o data, este doar parerea mea

ps felicitari pentru alegere....masina nu te va face de rusine; este cea mai reusita din gama ei

ps2 - despre acte nu-ti pot supune decat sa fii foarte atent...mai vb cu altii de pe acest site, mai avizati in aceasta directie si vezi ce sugestii iti dau (iti spun asta fiindca umbla foarte multe masini, diferite marci, inmatriculate pe naspa) APOI despre ABS iti sugerez sa combini omul sa-ti demonstreze ca functioneaza adica lasa de la tine doar ce stii ca poti depana (eu am gresit in directia asta si d-aia imi permit sa te pun in garda).
ady
B53FZK - ciudat, tot eu doar in acte
0722 82 12 70
ID - adypfa
2000, 8V, 92

Mesaj 01 Mar 2010, 23:05
elivius Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 63
Localitate: Brebu
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Câmpina

[-( tata , cu ABS-ul nu prea cred ce ti-a spus proprietarul :^o
vezi ca schimbarea lui :-ss este o operatie destul de complexa :costa mult, necesita timp , trebuie inseriat cu ECU... #-o eu zic sa cauti una in stare buna
p.s.
ce om de tine la masina pune jante cu diametre diferite ? ....EU N-AM AUZIT . :ymcowboy:
.
.BAFTA la cumparare
Asfalt ,macadam ,apa ,gauri ,gropi ... peste toate trcem !!!

Mesaj 02 Mar 2010, 08:09
silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Calibra are omologat in carte ei diametru roti 14" si 15" 4x100 exceptie face modelul turbo si V6 care au 5 prezoane.ABS-ul cum a zis si colegul mai sus e complicat sa-l schimbi..dar nu e neaparat sa fie unitatea defecta poate fi un senzor defect care se inlocuieste. eu zic sa te uiti la acte bine daca vine din germania sa aiba cele 2 brief-uri contract de vanzare cu proprietarul sau parcul auto de unde a cumparat-o si sa fie radiata din tara respectiva trebui sa aiba o stampila de radiere pe brief si asta vezi usor te uiti pe contract la data de cumparare si daca vezi o stampila pe brief din aceeasi zi sau ma rog o zi +- .Apoi mare atentie la anul de fabricatie si prima inmatriculare in germania ,si la norma de poluare, la modelele care au sunt euro 2 100% scrie in brief undeva E2.vezi sa nu fie fabricata in 95 si prima inmatriculare sa o aiba in 98' ca ai pus-o ,in romania se plateste taxa de inmatriculare dupa PRIMA INMATRICULARE A MASINII., nu dupa anul de fabricatie.Iar in legatura cu starea tehnica a masinii eu zic sa te duci cu cineva care se pricepe sa testeze o calibra,altfel daca nu ai idee delok despre ea..s-ar putea sa ne mai scrii pe aici diferite probleme...sau nu..depinde de noroc.Bafta si sa ne spui cum a iesit. ;)


Înapoi la C20NE

cron