Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Incepator Nevoie Ajutor :)

Incepator Nevoie Ajutor :)

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 19 Mar 2010, 00:14
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
De la stanga la dreapta.. 1. e nivelul antigelului - ar trebui sa completezi; 2. ai un bec pe spate ars; 3. senzor pentru uzura placutelor de frana - trebuie sa verifici placutele.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 22 Mar 2010, 23:08
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
salut
Capacul vasului de expansiune are un senzor magnetic de nivel, daca legaturile lui sunt in regula adica firele sa nu fie intrerupte pe undeva sau contact imperfect in mufa trebuie sa testezi senzorul. Ai nevoie de un aparat de masura pe care il comuti pe ohmi, reuforii aparatului de masura(firele) ii conectezi la mufa senzorului care nu trebuie sa fie conectat la masina, prin miscarea in sus a plutitorului port-magnet trebuie sa ai valoarea masurata de aprox 0 ohmi. Daca nu e asa inseamna ca este defect si trebuie sa te muti la rubrica CUMPARARI PIESE :D
In legatura cu becul martor apartinator franei, circuitul lui mai are legatura si cu nivelul lichidului de frana. pe capacul pompei de frana mai ai un senzor....(cam acelasi cum e mai sus). daca defectul nu dispare poate ai unul din senzorii de placute defect, ei se defecteaza foarte usor deoarece sunt pozitionati oarecum intre placutele de frana si din cauza temperaturii ridicate din timpul franarii devin casanti deci sensibili la socuri mecanice care probabil au fost la schimbarea placutelor(am inteles ca au fost schimbate).
Sper sa-ti fi fost de ajutor cu aceste indicatii.

Mesaj 22 Mar 2010, 23:53
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Senzorul de nivel de la vasul de expansiune are mufa pe o laterala a vasului, la mine asa e... nivelul... vezi ca ai desenat pe vasul de exansiune "minim" si "maxim"... daca nivelul este intre aceste doua semne, atunci problema e de alta natura (plutitor defect, contact defect, etc.). Placutele... mai intai verifica-le si vezi sa fie intr-adevar ok... multi spun ca au schimbat nu stiu ce si de fapt sunt vorbe-n vant... apoi, verifica sa aiba acele placute senzori pentru uzura si daca au, sa fie conectati.
Last edited by ciprian on 23 Mar 2010, 08:36, edited 1 time in total.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 23 Mar 2010, 08:18
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
la cate c20ne am vazut mufa era chiar pe capac, singurul vas cu mufa laterala pt nivel este cel cu lichid spalare parbriz :D

Mesaj 25 Mar 2010, 09:14
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
nu conteaza daca sunt inversate, nu au polaritate sonda este defapt un simplu comutator.

Mesaj 25 Mar 2010, 18:41
bogdan_electro Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 78
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
se poate pune(ai nevoie de o flansa), se aude mai frumos dar cu motorul destul de turat si in sarcina, cat de consum nu stiu eu zic ca ramane cam la fel.


Înapoi la C20NE

cron