Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA Imi uzeaza cauciucurile pe spate!

Imi uzeaza cauciucurile pe spate!

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare tuturor! Am o problema la Calibra mea. Pe spate imi uzeaza neuniform cauciucurile (mai ales la roata din stanga pe interior). Masina este luata de curand si nu am circulat cu ea decat cativa km, asa ca nu stiu prea multe despre ea. Stiu doar ca are pe spate jante late si cauciucuri 215/40/ R16. Sa fie din cauza cauciucurilor, sau am joc in bratele de la suspensie (problema comuna la generatiile B si C de Vectra)? Mi se pare ca roata din stanga sta putin cracanata. Am cateva poze pt voi. Daca e nevoie revin cu altele. Multumesc anticipat!
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Sunt piciorul care impinge scara...

jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Si la mine la fel se rod cauciucurile...eu personal nu-mi fac probleme pe tema asta. Masina din fabrica vine un pic cracanata. Solutia zic eu e, dupa o perioada inversezi cauciucurile...cele de pe spate le pui pe fata ( dreapta spate se inverseaza cu fata spate), intrucat pe fata se rod mai mult pe exterior...si astfel compensezi uzura neuniforma. mai bine bine sa stea rotile asa / \ decat \ / :grin:
Fugi cu cercul.

S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Din cate stiu eu din motivul asta la modelele TURBO se utilizeaza acele bucsi corectoare, pentru ca la 4x4 e mai complicat: daca rotile sunt in unghi forteaza cutia de transfer.

Banuiesc ca acelasi lucru se intampla si la variantele fara TURBO, trebuie sa existe ceva bucsi corectoare sau alte piese care trebuiesc inlocuite.
Calibra Turbo, C20LET, 1993

jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Sau poate este puntea stramba... rulmenti uzati (desi nu cred).
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Am inteles de la un mecanic ca la Calibra s-ar putea regla unghiul de cadere al rotii pe asfalt la partea din spate. Ati reglat vreodata asa ceva?
Sunt piciorul care impinge scara...

dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

uzura e in mare parte din vina cauciucurilor si a jantelor mai mari....imi faciam o probleme pentru ca imi uza cauciucurile pe pareta din interior am schimbat tot amminlocuit pana si bratele...si acceeasi problema
calibra in mare parte are din constructie jante de 14 195 65 pe alea nu le roade.iar la alea cu jante de 17 din constructie trecute de catre producator p carte merg stas
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

SI DE UNDE SE POATE GASI BUCSE DE ALEA...EGO..../.K PRIN COMANDA DE LA MAGAZINELE DE SPECIALITATE NU SE POATE..NICI NU AU AUZIT DE ASA CEVA.MULTUMESC
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Salutare!
Cred ca GODLESS a avut dreptate! :hello: Am ridicat masina pe elevator si am dat protectiile de tabla la o parte de pe bucsile alea si am observat ca sunt facute praf. Au un joc imens si in timp ce tragi cu levierul de ele, isi modifica roata unghiul de cadere. Cea de pe partea stanga este uzata rau de tot, dar pe dreapta se prezinta in conditii mai bune. Oricum le inlocuiesc pe amandoua sa stau linistit. Va tin la curent in momentul in care le voi inlocui, daca se schimba ceva. Am inlocuit cauciucurile de pe spate cu altele un pic mai late si mai inalte 235/50/16, deoarece nu am gasit decat vechiul profil 215/40/16, iar janta iesea in afara cauciucului pe laterale (iar borduri...sunt destule). Acum se aseaza mai bine. Ne auzim din nou dupa ce le inlocuiesc! Pana atunci numai bine si fara incidente :good: :good:

P.S. MULTUMESC GODLESS!!! :thumbsup:
Sunt piciorul care impinge scara...

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

GODLESS esti un geniu!!! :good: Am inlocuit bucsile alea de care ai zis, si acum imi stau rotile cum trebuie :yahoo: , fara alte probleme. :clapping: Abia astept sa ai iau nr provizorii saptamana viitoare, sa o plimb putin. O sa fac cateva poze! Block damper este o alta bucsa, mai mare si de forma trapezoidala, care se afla undeva deasupra rezervorului, spre bara din spate. Aia este undeva la 300 lei si deocamdata nu o inlocuiesc, aflandu-se in stare buna.

Oricum, GODLESS fac cinste cand ne intalnim, ca nu se mai poate!!! :thumbsup: Fara tine cred ca eram in stare sa inlocuiesc bratul de suspensie su totul, fara sa rezolv problema. :blackeye:

Multumesc inca o data! Salutare tuturor!!
DRIVE SAFE! :hello:
Sunt piciorul care impinge scara...

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Bucsile m-au costat 99 lei bucata (LEMFORDER), de gasit le-am gasit la un magazin al unui prieten din oras, care aduce piese la comanda. Nu sunt greu de adus, deoarece are programul EPC al Opel pt gasit piese. :hello:
Nu am poze, deoarece au fost aruncate la gunoi de un destept dupa ce le-a schimbat. :banghead:
PS. Sunt foarte usor de inlocuit, daca ai un elevator la dispozitie!



Se poate inchide!
Sunt piciorul care impinge scara...

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Bucsile alea m-au costat 99 RON fiecare (LEMFORDER), dar din pacate numai am cutiile si nici bucsile. Le lasasem la service unde le-am schimbat si a 2-a zi le luasera cu tot cu gunoiul din service. Nici poze nu am Scuze!

Se poate inchide.
Sunt piciorul care impinge scara...

Jiri1989 Membru ClubCalibra

Mesaje: 24
Localitate: Oradea
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

Buna
Vreau sa va rog sa-mi spune-ti si mie sau sa-mi da-ti codul de la busile evidentiate in desenul atasat
Cum le gasesc si unde cat mai calitative pretul nu conteaza
Imagine
Astept un raspuns de la voi
Va multumesc
Calibra C20XE BM 2.8 150BHP+

VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Jiri1989 scrie:
Buna
Vreau sa va rog sa-mi spune-ti si mie sau sa-mi da-ti codul de la busile evidentiate in desenul atasat
Cum le gasesc si unde cat mai calitative pretul nu conteaza
Imagine
Astept un raspuns de la voi
Va multumesc



Din pacate, nu stiu codul, dar nu iti trebuie neaparat originale. Eu mi-am luat pe Swag, daca nu ma insel si am cu ele 30.000 km si peste 2 ani. Inca nu s-au uzat. Astea imbatranesc in timp si crapa. Ia-ti ceva de genul asta, pe aftermarket si ai rezolvat problema. Nu le schimbi ca pe alea pe fata! :D
Sunt piciorul care impinge scara...

Jiri1989 Membru ClubCalibra

Mesaje: 24
Localitate: Oradea
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

Buna
Intradevar daca schimbi bucsile mari de la jug vor sta mai drepte rotile pe spate insa daca ai suspensie sport itz vor trebui si bucsi corectoare(destuk de scumpe)
Atasat sunt poze cu bucsile alea
Sfat prietenesc pt a nu pierde 4 ore cu schimbatul dati jos prima data arcurile si telescoapele
Apoi le ve-tx schimba relativ usor
Imagine
Si o poza cu cea noua langa cea veche(se observa deformarea celei vechi)

Imagine
merita sa le schimba-ti oricum
Nu sunt scumpe si se schimba repede aprox 3mil cu schimbat cu tot
Calibra C20XE BM 2.8 150BHP+

Jiri1989 Membru ClubCalibra

Mesaje: 24
Localitate: Oradea
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

Salut mai am o problema cu rotile spate
Nu-i ok deschiderea si inchiderea rotilor spate
Caderea ii ok insa acum rotil stau putin spre interior
Vreau sa zic ca au tendinta de a merce in v una impotriva celei lalte
Am sa schimb toate bucsile si voi c\vedea apoi
Calibra C20XE BM 2.8 150BHP+

Următorul

Înapoi la AM O PROBLEMA

cron