salutare,cred ca numai mie mi se poate intampla.deci nu imi statea temperatura lichidului de racire la 90 de grade cat e normal ca masina sa mearga in parametrii normali ci imi statea la 80 de grade,si mam apucat si am schimbat te termostatul(de 92/107 deci incepe sa deschida la 92 de grade si la 107 de grade e deschis complet) si degeaba temperatura e tot la 80 de grade (80 de grade se afla la mijlocul dintre limita inferioara a ceasului indicator si 90 de grade deci linutza alba) si am zis ca poate senzorul de temperatura nu transmite bine la bord(deci ma refer la senzorul de temperatura cu un singur pin fir nu la cel cu 2 pini,oricum si ala cu 2 pini l-am schimbat care transmite informatii la calculator)si l-a, schimbat si tot la 80 de grade sta.
bun,am dat jos furtunul de la carcasa termostatului si am pornit masina(motor rece)si am accelerato pana a ajuns apa la 80 de grade la ceas indicator si atunci a inceput sa deschida termostatul cand normal termostatul deschide la 92 de grade(treaba asta am facuto inainte sa schimb termostatul),am pus furtunul inapoi si i-am dat turatie(maxim turatie sa se incalzeasca pe loc) si am ajuns la ceas la 90 de grade si atunci o inceput ventilatorul sa se invarta(termocupla actioneaza ventilatorul la 105 grade din cate stiu si mie mio plecat la 90 de grade dupa ceas)deci inca o dovada ca nu imi indica bine ca imi indica cu 10 grade in minus.Va intreb si va rog sa imi spuneti daca a mai patit cineva asa ceva?se poate schimba numai ceasul de apa sau trebe tot tabloul?probabil sa decalat!astept raspunsurile voastre cu nerabdare!respect!