Prima pagină SUBIECTE TEHNICE X20XEV Probleme Generale X20XEV GPL pe calibra cu motor ecotec

GPL pe calibra cu motor ecotec

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul


Mesaj 15 Dec 2007, 01:44
robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

:shock: ai gaz pe calibra? trage la fel ca atunci cand nu aveai decat benzina?

jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Daca nu va intereseaza faptul ca o sa ucideti motorul ala, atunci se poate pune GPL si pe NE si XE sau XEV. Despre LET nu ma pronunt pentru ca nu stiu daca se poate pune, desi... mare-i gradina!
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

calipower Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 351
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: Craiova
in craiova exista un om care a pus aragaz pe EVO VII ! :lol: iar am vazut si pe honda civic noua. deci totul este posibil ..
C25XE V6

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
cu GPL arderea interna a motorului e mult mai uscata iar uzura lui devine mai rapida. se merita sa nenorocesti motorul? :scratch: si ocupa si mult loc. :D ..si mi se pare o mare prostie....calibra pe gaz! nu merge,las-o pe benzina! :good: :good:

marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

nu vorbiti prostii.
arderi uscate ,uzura mai mare,etc astea sunt basme.cine a folosit gpl stie ce si cum.
am facut 100k km cu dacie pe injectie pe gpl si vreo 30k km cu vectra.ulei mai curat la schimb,la fiecare din masini.
gpl-ul necesita o intretinere mai atenta.adica bujii schimbate mai devreme , ulei bun si la timp.

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
dsaca iesea calibra din fabrik cu gpl imi puneam dar daca asti au scoso frate pe benzina eu de aia bag :grin:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

calipower Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 351
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: Craiova
este vreun opel care vine cu GPL din fabrica?
C25XE V6

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
raman permanent pe benzina! :good:

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
e ca si cum ai face frectzie la un picior de lemn daca mergi cu calibra pe gaza si zici k nu are nimik k bagi nush ce aditivi etc
parerea mea ;)
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

este s8 cu gpl la 320 timp de cateva minute.cautati video.
in alta ordine de idei, am observat ca pe gpl un motor nu mai are limitare.
o instalatie buna,secventiala si reglata bine nu va face probleme la supape si restul internelor motor.
exista opel cu gpl din fabrica,chiar si cu cng.se poarta prin olanda,italia,etc.bine ca la ei gazul are alta calitate.
nu necesita aditivi si alte minuni.tot timpul uleiul la mers pe gpl va fi mai curat,fara depuneri.cilindri vor fi mai lubrifiati,gpl nu spala pelicula de ulei cum face benzina.etc....

daca vreti o discutie despre gpl cu argumente pro si contra documentate e ok, daca nu hai sa postam din auzite de la diversi "super" mecanici.no ofense.

apropo, prin australia s-a patentat gpl pe diesel.in amestec cu motorina.procentele nu le stiu.cresteri de putere de pana la 40%.zic ei.
nu credeti?cautati cu google, exista cineva in romania care a pus asa ceva pe o vectra c cu motor de 2,2 dti(motorina).cu ce riscuri vom vedea in viitor.
neomologat bineinteles si nici nu se poate omologa.

jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Pai atunci puneti gaz, ca de fapt ea merge si cu petrol lampant, diluant, tuica, votca, palinca, ulei ars de la prajeli sau chiar de la motor, etc. Trebuie sa recunoastem ca toti cei care au proiectat si proiecteaza motoare sunt niste imbecili, care nu au altceva mai bun de facut decat sa ne pacaleasca sa dam bani multi pe benzina. Acestea fiind spuse, in ceea ce priveste "asistenta tehnica" oferita de mine pe acest forum, s-a incheiat, e clar ca nu am pentru cine.

Sanatate!
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
eu unul nu as suporta GPL pe Calibra...


Înapoi la Probleme Generale X20XEV

cron