Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE GPL pe C20NE

GPL pe C20NE

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 06 Feb 2014, 18:10
chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Are cineva GPL pe calibra C20NE? Se merita... Cam care e consumul de GPL urban/extraurban/mixt

Mesaj 12 Iun 2014, 11:20
ilie81axx Membru ClubCalibra

Mesaje: 4
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Mizil
salut, eu am pe acelasi motor dar pe vectra c20ne ,nu am avut bani sa-i pun gaz secvential si i-am pus gaz normal de carburatie, m-a costat 200 de lei instalatia si 80 de lei am dat sa mi-o monteze cineva,am consum in jur de 11,5 mediu, daca merg mai mult in afara scot si 9,5 deci in concluzie sunt foarte multumit, singurul inconvenient este ca performantele motorului sunt mult reduse

Mesaj 16 Iun 2014, 10:07
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Sincer si pe mine ma bate gandul la o instalatie de gaz pe calibra, avand gaz pe cealalta masina (hyundai elantra), nesecventiala. Consumul pe benzina la motor de 1.6 mpi il aveam de 8%, iar acum pe gaz e de 9%. Merg pe gaz de 7 ani de zile si motorul nu are nici o problema, masina avand 300k km; in schimb este diferenta dintre gaz si benzina, motorul trage mult mai slab pe gaz fiind instalatie nesecventiala. La instalatia secventiala, nu este nici o diferenta dintre gaz si benzina, cel putin la masinile pe care le-am mai condus cu instalatie gpl secventiala, eu unul nu am simtit. Consumul pe gaz creste cu 1l fata de benzina..

Mesaj 23 Iun 2014, 19:34
chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Multumesc pentru raspunsuri, momentan caut un mecanic bun, vreau sa imi pun motorul la punct (a cam dat`o pe ulei) si dupa aceea il trec si pe gaz.

Mesaj 22 Iul 2014, 23:34
marcelnicusor Membru ClubCalibra

Mesaje: 13
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Oradea
eu am gaz pe c20ne nu e calibra ci e vectra A si sunt destul de multumit, instalatia e Lovato MPI e pt multi punct injectie consum ( tot depinde de ce numar ai la pantof :)) ) afara imi i-a undeva la 9 drum intins si in oras 13 si un mediu ma inscriu la 11. instalatia o am de 2 ani cumparata noua cu garantie nush cati km ( scrie in carte) sau la alegere 3 ani. eu am ales km, revizia se face tot la 15.000 km pt a nu pierde garantia! altceva ce sa iti zic?! mult succes! dak ai probleme cu consumul de ulei incearca prima data sa ii schimbi semerungurile la supape! mult succes

Mesaj 23 Iul 2014, 08:43
chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Pai se pare ca de acolo am probleme, caut pe cineva momentan care sa mi le schimbe fara sa imi desfaca motorul, pt ca am inteles ca se pot schimba si astfel cu o cheiei speciala care o introduce prin gaura de la bujie si iti impinge supapa si ti le poate schimba fara probleme. Mie imi scoate fum doar cand schimb uleiul in rest nu am proleme de genul, nici in tragere nici la consum de combustibil.

N-am reusit sa ii fac un test de compresie dar cu prima ocazie ii voi face si daca compresia e buna e clar ca nu am de ce sa ii schimb si segmentii.

Mesaj 23 Iul 2014, 08:43
chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Cu ce viteza rulezi in afara de iti consuma atat?

Mesaj 27 Dec 2014, 22:13
andyy007usa Membru ClubCalibra

Mesaje: 1
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Negru Vodă
Salut sunt posesorul unei calibra c20ne cu gpl si recent mi-a pocnit racordul acela de cauciuc dintre debitmetru si clapeta,si nu mai vrea sa porneasca faza e ca pe langa racordul acela mai are o clapeta aditionala banuiesc ca e de la instalatia gpl-ului,sunt nou pe aici si rog pe cineva care se pricepe sa mi spuna daca avea vreo garnitura si ce rol are aceasta clapeta
Imagine

Imagine

Mesaj 28 Ian 2015, 15:05
Proph3t Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 15
Localitate: Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

Eu am avut GPL secvential pe Calibra C20NE si am fost foarte multumit, consumul in afara era 9,5 (un drum Bucuresti - Iasi 400km il faceam cu un plin de gaz adica 40L) si sub 130km/h nu mergeam, in oras imi lua undeva la 12-13. Dupa ce am schimbat supapele (s-au indoit) au inceput problemele cu masina si nu prea am mai reusit sa merg pe gaz cel putin in oras. asa ca daca vrei sa iti pui motorul bine la punct cauta un mecanic priceput (motorul meu a fost desfacut de 4 ori - dupa care l-am schimbat ca ma luase capu si tot nu a mai mers cum trebuie (asa a ajuns masina la remat:( )). In rest am fost multumit de GPL pe secventiala nu se simte diferenta intre benzina si gaz doar in momentul in care masina e incarcata(se simte ca nu are aceeasi putere)
Opel Calibra - C20NE - 8V - 115CP - 1993 - VN-06-MRU
Ex: Olcit 1.1L RM


Înapoi la C20NE

cron