Prima pagină INFORMATII PREZENTARE Frumusetea mea (Calibra)

Frumusetea mea (Calibra)

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 07 Feb 2016, 20:44
addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Salut. Dupa lungi asteptari sunt de 2 luni proprietarul unui Opel Calibra din 1992, motor c20ne( si nu v6-ele cum mi-am dorit, dar e bun si asta ), cu putine optiuni, gen: trapa , interior piele, oglinzi electrice.... si cam atat. Are volan MOMO, jante AZEV de 17", suspensie sport KW. Pentru anii ei s-a pastrat incredibil de bine si asta datorita fostului proprietar din RO, care a avut foarte mare grija de ea.
Visez la masina asta de la 16 ani ( acum am 24 ), si desi imi puteam lua o masina mai noua , parca nu ma tragea inima spre altceva.
In vara vreau sa ii fac cateva adaptari:
1. Sa ii pun geamuri electrice si inchidere centralizata
2. Sa ii pun xenon sau niste becuri mai ok. ( poate ma sfatuiti ce sa ii pun sa lumineze mai bine ca e foarte dificil sa circul noaptea cu faza scurta)
3.Un badboy
4. Ceasuri suplimentare si alte cateva chestii ce vor veni pe parcurs.


Astept pareri pro contra , sugestii, sfaturi. (pacat ca nu prea mai foloseste nimeni acest forum, acum ceva timp era destul de interesant pe aici, intalniri discutii etc)
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Mesaj 07 Feb 2016, 23:04
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Bun Venit Man!Masina arata destul de bine deci sa zic asa optiunile se pot pune pe ea bucurate ca e in stare estetica buna,gen tablarie etc...in loc de v6 iti recomand un sfi(aproape aceeasi putere la un consum ai mic)In rest pot sa iti zic:
Spor la treaba
Ps:xenoane daca nu ai din fabrica sau lupe pe faruri am inteles ca nu mai avem voie
Bafta
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 08 Feb 2016, 07:11
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Asta e problema la toate calibrele...Lumina de la faruri :( care intr-adevar, pe faza scurta zici ca ai o lumanare aprinsa. Pentru xenoane ai nevoie de lupa in faruri, ele sa fie adaptive si sa ai stropitori...In cazul in care nu ai lupe si nici stropitori, nu iti recomand pentru ca vei avea probleme cu politia..Tapiserie de piele :). Clar ! Pe vreme rece daca nu ai incalzire in scaune, dai in hipotermie :)). In rest, masina arata bine ;). Fa o revizie completa la ea si vei fi multumit de motor. Asta nu moare nici daca vrei :).

Mesaj 08 Feb 2016, 15:41
addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Multumesc. Am lupe de fabrica . Oare le pot folosi sa pun xenon? Am si incalzire in scaune dar nu functioneaza. Nu stiu de ce. Iar in legătura cu revizia, o sa o fac imediat cum da caldura, sa ii schimb distributia , ulei, filtre, incarcare freon (Am uitat sa mentionez ca are si AC) , etc Apropo ce ulei bun sa ii pun? Fostul proprietar a spus ca a folosit Castrol 10w40. Sa continui tot cu asta? Pe internet am citit ca trebuie 15w40.

Mesaj 08 Feb 2016, 23:26
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Parerile sunt impartite..Nush ce sa zic. Mergi tot pe castrol si daca nu esti multumit de el, la urmatorul schimb bagi altceva. La mine x20xev motor cunoscut ca papa ulei din fabrica, cu castrol, de la schimb la schimb completam cu aproximativ 800 ml de ulei. Folosesc motul acuma si sincer de la schimb la schimb bag undeva la 350-400 ml. Inainte de a pune xenon pe masina mi-am montat diuze pentru spalatoare in faruri si dupa am pus xenon; n-am avut probleme pana acuma cu politia. Rezistente pentru incalzirea in scaune gasesti de cumparat undeva la 250 ron, dar inainte sau dupa montare, iti recomand sa faci o revizie la alternator ;). Rezistentele alea chiar consuma.

Mesaj 09 Feb 2016, 19:28
addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Am inteles. O sa ii pun tot Castrol. Ti-ai pus xenon direct pe lupele masinii? se vede diferenta? sunt de 35w sau 55W?

Mesaj 10 Feb 2016, 00:05
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Am pus de 55...e diferenta foarte mare :D...a fost doar plug&play...timp estimativ de lucru 1 h :).
Last edited by providra18 on 10 Feb 2016, 21:22, edited 1 time in total.

Mesaj 10 Feb 2016, 10:56
addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Perfect. Atunci tot pe 55w o sa merg si eu. Multumesc de raspunsuri

Mesaj 10 Feb 2016, 23:43
Willy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 275
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Dej
Bun venit. Si eu am un c20ne,am incercat si eu uleiul Castrol si tot timpu mi l-a consumat,eu folosesc doar ulei de GM si nu imi consuma foarte putin.
Si eu am xenon si nu am diuze..nu am avut niciodata treaba,recomand 35w cu 6000 k. Sunt niste baieti din brasov (pe google ii gasesti"rd xenon") au kituri bune la bani buni.

Mesaj 12 Feb 2016, 21:32
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Willy scrie:
Bun venit. Si eu am un c20ne,am incercat si eu uleiul Castrol si tot timpu mi l-a consumat,eu folosesc doar ulei de GM si nu imi consuma foarte putin.
Si eu am xenon si nu am diuze..nu am avut niciodata treaba,recomand 35w cu 6000 k. Sunt niste baieti din brasov (pe google ii gasesti"rd xenon") au kituri bune la bani buni.


Willy, spune-mi te rog, de ce recomanzi de 35 ? Cel de 55 w are lumina cu aproximativ 70 la % mai buna decat cel de 35. In afara de faptul ca va trebui sa-ti reglezi foarte bine farurile la ambele ca sa nu-i omori pe cei din trafic este posibil ca la xenonul de 55 w sa arta oglina din far, dar asta in timp si eu chiar nu am observat modificari asupra oglinzii + ca am fost foarte atent la zapada de pe faruri; deci daca s-ar incinge destul de tare xenonul de 55 ar trebui sa topeasca zapada de pe sticla. Eu il am de aproape 1 an de zile si nu am vazut nici o problema.

Mesaj 12 Feb 2016, 21:36
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

providra18 scrie:
Willy scrie:
Bun venit. Si eu am un c20ne,am incercat si eu uleiul Castrol si tot timpu mi l-a consumat,eu folosesc doar ulei de GM si nu imi consuma foarte putin.
Si eu am xenon si nu am diuze..nu am avut niciodata treaba,recomand 35w cu 6000 k. Sunt niste baieti din brasov (pe google ii gasesti"rd xenon") au kituri bune la bani buni.


Willy, spune-mi te rog, de ce recomanzi de 35 ? Cel de 55 w are lumina cu aproximativ 70 la % mai buna decat cel de 35. In afara de faptul ca va trebui sa-ti reglezi foarte bine farurile la ambele ca sa nu-i omori pe cei din trafic este posibil ca la xenonul de 55 w sa arda oglina din far, dar asta in timp si eu chiar nu am observat modificari asupra oglinzii + ca am fost foarte atent la zapada de pe faruri; deci daca s-ar incinge destul de tare xenonul de 55 ar trebui sa topeasca zapada de pe sticla. Eu il am de aproape 1 an de zile si nu am vazut nici o problema.

Mesaj 19 Feb 2016, 23:23
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Buna achizitia si bine ai venit! :ymhug: Esti primul care isi cumpara Calibra de 3 ani daca nu ma insel si posteaza aici. Bravo!
Nu inteleg totusi cum de nu are masina geamuri electrice si inchidere, desi ai multe altele?
Mi se pare hilara treaba asta, sau fostul proprietar a montat ulterior pielea, incalzirea si coloana reglabila.

Ca proprietar de 7, aproape 8 ani de Calibra te sfatuiesc in primul rand sa schimbi uleiul (10w40 si nu alt tip), filtrele si kitul de distributie (impreuna cu pompa de apa) si apoi sa te apuci de restul. Prin asta reduce mult costurile ulterioare.

In al doilea rand, poti monta xenon aftermarket fara prea multe batai de cap. Recomand cel de 4300 K. Mai sus de valoarea asta este albastru si nu vezi nimic cu ele. Mai jos sunt prea galbene. Sa nu te doara capul, niste stropitori ar fi de folos. Verifica starea oglinzii din far. Daca este matuita (curatat cromul Acela), cauta alt far. NU vei vedea nimic cu el noaptea. Am eu unul in aceasta stare si caut de mult unul bun pe stanga.Alternativa la xenon fara sa gauresti farurile ar fi becurile H1 Osram Nightbreakers care dau mai multa lumina decat banalele halogen.

Bad boy-ul il faci din fibra si nu tabla deoarece rezista mai mult in timp si nu apare rugina.

Ceasuri suplimentare am avut, aratau bine, insa cred ca le-a trecut vremea (la cele de pe stalp). Sunt de parere ca arata bine fara briz-briz-uri.
in rest, da-I benzina buna si ai si tu grija de ea la gropi cu suspensia aia.
Pentru alte detalii, poti folosi PM-ul sau rubrica dedicata.
Spor! :ymcowboy:
Last edited by VEMANIS on 22 Feb 2016, 10:25, edited 2 times in total.
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 21 Feb 2016, 15:29
addyxk Membru ClubCalibra

Mesaje: 20
Localitate: Bacau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Bacău
Multumesc frumos. Si mie mi se pare ciudata treaba asta, dar stiu sigur ca fostul proprietar asa a luat-o din Germania in 2008. In martie vreau sa ii fac o revizie completa sa nu am treaba cu ea.

Am pus un xenon de 35w de 6000k , se vede binisor. In legatura cu badboy-ul trebuie sa caut pe cineva care se pricepe pe aici prin Bacau.

Ceasurilor de pe stalp stiu ca le-a trecut vremea, eu ma refeream la cele doua originale calibra care se pun in bord, da un aspect mai frumos si pare bordul mai complet.

Multumesc inca odata pentru raspunsuri si când va fi nevoie o sa apelez la voi pentru sfaturi.

Mesaj 22 Feb 2016, 10:26
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1885
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Pentru ceasurile aditionale originale, sunt de acord cu tine. Nu uita sa iti iei si sonda de presiune ulei ca sa iti functioneze. Spor la treaba! :ymcowboy:
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 11 Mar 2016, 17:33
catalin_x Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Localitate: Vaslui
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Vaslui
Frumoasa, cat te-a ajuns :D ?
Conduc o calibra 2.0 8v.

Următorul

Înapoi la PREZENTARE

cron