Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Foarte multe probleme cu Calibra

Foarte multe probleme cu Calibra

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Larisa.bubu Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
Sper ca este cineva pe clubcalibra care se pricepe la C20ne !!! ptr ca am chemat 1000 de perosane care se tot dau mari cunoscatori de calibra si habar nu aveau de nimic.
In primul rand dupa o tura cu masina putin mai forjata,cand am ajuns acasa (seara) cred ca sa fisurat un furtun ceva,pentru ca mia curs tot antigelu (si in dreapta sub presh parca era uda mocheta) -am dat cateva furtune jos la motor toate ok,pana cand am gasit un furtun care intra in masina,si pe el are o chestie cu 2 iesiri unde intra 2 furtunase mai subtiri- am scos acea piesa am suflat in ea era infundata-mam mai chinuit umpic si am suflat cu compresor,si a sarit foarte multa mizerie) ... asta ar fi prima problema. (ca nu am gasit inca de unde imi curgea antigelu.

A2a problema cureaua de distributie este slabita !!! poate sa fi afectat ceva..? se poate strange??Ca nu am gasit rola intinzatoare!!!!

A3a problema, vreau sa ii schimb kitul de ambreiaj,am luat discul,rulmentul. dar la placa de presiune,imi cer codul de pe motor,ptr ca ptr c20ne ii apar mai multe placi de presiune,una la 160 lei alta la 220 lei . daca aveti idee ce si cum e cu placa de presiune pentru motoru asta!!!

Am deschis acest topic,pentru ca sunt foarte multe posturi,si nu am timp deloc sa caut!!!! Va MULTUMESC !!!

Larisa.bubu Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
chiar nu e nimeni care sa ma ajute cu problemele mele?

dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

1...in interior antigel poate sa ajunga doar din radiatoru de incalzire...
2...daca cureau e slaba poate sari de la punct..daca nu are rola intainzatoare trebuie schimbata...
3...la placa de presiune...merg ambele...depinde de firma producatoare...dar nu era mai simplu sa iei chitul complet?..o singura cutie un singur chin...
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Larisa.bubu Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
am pus poza cu o piesa,care iesea din furtun de la retur si continua sa intre pe sub admisie pe undeva si in ea mai intrau sus inca 2 furtunase subtiri,piesa era infundata,e un fel de senzor,am demontato detot,nu blocheaza nimic,doar trece antigel prin ea,si era infundata pe unde intra furtunasele subtiri... poate aveti vreo idee,de ce imi pierdea lichid de racire( avea si destula presiune,se auzea ca iese puternic) da era seara su nu am vazut bine de unde :( poate aveti vreo schema,cu toate furtunele,si cum sa strang cureaua de distributie ptr 2.0 8v. Va salut calibristilor!!!!

Larisa.bubu Membru ClubCalibra

Mesaje: 10
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
M-am lamurit, si va mai laudati ca vati facut motoarele de la zero,bucatica cu bucatica,si pe mine nu puteti sa ma ajutati cu un sfat.

Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

man ti-am zis piesa aia nu este o piesa pusa de opel .. e o piesa artizanala, la distr se strange cu pompa de apa,dak nu se mai poate iei alta noua, schema cu furtunele nop nu am gasit
~Calibra~
The legend comes Back

EddyCalibraBuc Membru ClubCalibra

Mesaje: 11
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
aceeasi problema o am si eu dar la mine sunt conductele de inox prin care trece antigelul si ajunge in radiatorul de caldura,cred ca sa dus o garnitura ceva altceva nu stiu, eu abia mi-am luat masina nu sunt specialist insa daca la tine in constanta ai cumva magazin unix mergi la ei ca sunt super baieti cel putin astia din buc de unde iau eu piese mau ajutat foarte mult cand a venit vorba de piese fara coduri sau sa stiu dimensiunile...

alexaandru15 Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 182
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti
salutare....1 problema....lichidul de racire in interior e din cauza radiatorului de caldura..nu are pe unde sa intre prin alta parte.
2problema....distributia...dai capacele de platic jos...desfaci 3 suruburi care tin pompa de apa si intinzi cureaua...dar sar putea sa nu mai poti misca pompa de apa usor..si va trebuie so scoti cu forta...gen scoasa cu ciocanu...cel putin io asa am scoso...iar daca se intampla asta sigur o avariezi si trebuie una noua...depinde ce norok ai
3 problema...din cate stiu eu sunt la fel....dar nu sunt 100% sigur din pacate
Bafta...la reparat

providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Colegii au zis bine...Presurile umede in interior = radiator de caldura spart....cureaua de distributie la c20ne se strange prin miscarea, invartirea pompei de apa spre stanga cum stai cu fata la ea; in cazul in care motorul nu a rulat numai cu antigel si cu apa distilata si s-a mai pus apa de fantana,robinet,izvor s.a.m.d, e posibil sa fie intepenita din cauza apei cu o duritate ridicata care rezulta la lovirea cu ciocanul a pompei si foarte posibil sa trebuiasca inlocuirea/schimbarea pompei de apa...la a3a problema, in legatura cu placa de presiune nush ce sa-ti zic, nu am schimbat si nu am avut discutii in legatura cu asta, dar dupa parerea mea cred ca cel mai bine e sa cumperi un kit complet, in cazul in care nu ai cumparat discul si rulmentul.

silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
eu nu inteleg un lucru..cum naiba schimbati sau ma rog vreti sa strangeti cureau de distributie in fata blocului, forumul este pentru altceva nu pt sfaturi cum sa schimbi distributia acasa, du-te frate intr-un service ca daca nu o pui bine indoi supapele si dai de altele, pt placa da-o jos si du-te cu ia la magazin,are un cod pe ea si ti-o da dupa ala, iar cu apa de la radiatorul de caldura e o problema veche la opel, vezi ca,daca ai caloriferul de caldura spart si-ti cumperi altul sa fii atent ca sunt 2 modele unu pt masinile cu aer conditionat si unu pe cele fara.bafta

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Larisa.bubu scrie:
Sper ca este cineva pe clubcalibra care se pricepe la C20ne !!! ptr ca am chemat 1000 de perosane care se tot dau mari cunoscatori de calibra si habar nu aveau de nimic.
In primul rand dupa o tura cu masina putin mai forjata,cand am ajuns acasa (seara) cred ca sa fisurat un furtun ceva,pentru ca mia curs tot antigelu (si in dreapta sub presh parca era uda mocheta) -am dat cateva furtune jos la motor toate ok,pana cand am gasit un furtun care intra in masina,si pe el are o chestie cu 2 iesiri unde intra 2 furtunase mai subtiri- am scos acea piesa am suflat in ea era infundata-mam mai chinuit umpic si am suflat cu compresor,si a sarit foarte multa mizerie) ... asta ar fi prima problema. (ca nu am gasit inca de unde imi curgea antigelu.

A2a problema cureaua de distributie este slabita !!! poate sa fi afectat ceva..? se poate strange??Ca nu am gasit rola intinzatoare!!!!

A3a problema, vreau sa ii schimb kitul de ambreiaj,am luat discul,rulmentul. dar la placa de presiune,imi cer codul de pe motor,ptr ca ptr c20ne ii apar mai multe placi de presiune,una la 160 lei alta la 220 lei . daca aveti idee ce si cum e cu placa de presiune pentru motoru asta!!!

Am deschis acest topic,pentru ca sunt foarte multe posturi,si nu am timp deloc sa caut!!!! Va MULTUMESC !!!

Aviz pentru cei care mai scriu astfel de lucruri !!!
Din start ai inceput cu stangul cand ai "chemat 1000 de cunoscatori care nu aveau habar de nimic". Daca ei nu te-au multumit, mi-e teama ca nici cei de aici nu te vor multumii. O problema se rezolva si fara sa vb da rau pe altii. Poate nu erau 1000 dar daca au fost multi poate e o problema si cu tine nu numai cu ei.
Toti cei care intra pe forumul asta nu iau leafa de aici. Toti au servici, probleme....etc, deci nu te supara daca nu-ti raspunde cineva atunci cand doresti tu.
Daca erai mai atent observai ca la intrebarile tale ti-a raspuns foarte bine un coleg (ex pierderea de apa din calorifer).
Daca cunostintele tale in mecanica sunt slabute sa nu ai pretentia ca dupa ce postezi sa ti se raspunda incat sa devii expert in calibra. Aici nimeni nu e expert, ne ajutam cum putem. Cei care se mai pricep au dobandit asta in ani de zile de citit si facut practica.
Sper ca ai inteles exact ce am vrut sa spun. Conteaza enorm cum comunici , cum pui problema, altfel ii banuiesc pe aia 1000 ca nu au vrut sa te ajute!
Ms pentru intelegere.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.


Înapoi la C20NE

cron