Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE Fise, capac delcou sau bobina

Fise, capac delcou sau bobina

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 04 Noi 2013, 21:29
chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Salut!

De curand ma confrunt cu o problema care sta in felul urmator:

Masina imi trepideaza la relanti si imi cam da in nas, parca s-ar ineca. La relanti masina merge rotund ,cu mici puff puff la un interval de 5 - 10 secunde, dar trepideaza motorul, fluctuatii pe turometru nu am. Aceste simptome scad pana aproape de zero dupa ce parcurd vreo 10 - 20 de km. Daca e sa merg la drum lung pe autostrada masina trage normal, aceste simptome de dat in nas apar doar la accelerari bruste si cand motorul este sub 2000 de rot/min.

Ce am facut in seara asta, ca o oarecare verificare si ca sa aveti o oarecare plecare si eliminare de suspiciuni, ar fi cam urmatoarele:

- test agrafa nici o eroare ( doar 12 care inseamna inceperea testului, 12 si 31 cand motorul e oprit 12 fiind inceperea testului iar 31 arata ca motorul este oprit)

- pe intuneric m-am uitat atent la fise si am vazut ca aproape de capacul delcou unele dau scantei cam aiurite, iar pe fisa principala cea care duce de la bobina la capac delcou am vazut ca se fac tot felul de linii de curent destul de vizibile.

- le-am verificat am constat ca fisa 1 este rupta exact la imbinatura de la cotul fisei (am mai observat ca dadea o scanteie destul de slabuta atunci cand o apropiam de acea protectie de metal, iar fisa doi a curentat cand am scos`o, celelalte erau ok.

In mare dupa scoaterea tuturor fiselor si punerea la loc am vazut ca pe fiecare fisa se "lucra"



INTREBAREA DE FINAL

Ce sa fie posibil doar fisele sau poate fi dus capacul sau bobina sau sa fie toate 3 ?

Si referitor la fise ce mi-ati recomanda

Tesla 97 ron

Carol 200 ron

Beru 300 ron

Bosch 402 ron


Acum masina are fise Beru

Motorul este un C20NE din 96` cu 285000 km reali


Multam

providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

In principiu Bosch, dar sa fie siliconate. Cred ca cele mai bune ar fi fisele de la NGK, impreuna cu un set de bujii NGK...

chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Multam fain chiar acum am intrat sa fac comanda pt ele ... dar nu am gasit ceva satisfacator la bujii iar fise ngk nu am gasit ... ce am gasit siliconice sunt doar cele de la tesla am inteles ca ar fi bunicele... am gasit un manual si spune ca se potrivesc unele bosch dar nu am gasit ce zice acolo dar am gasit tot ce zice la carte mai exact beru 14 R8 DU .... am sa le comand pe astea ... daca este cineva cu oarecare obiectie sunt deschis la sugestii

chris.25iun Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 101
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Medgidia
Problema rezolvata... am schimbat doar bujiile, de fise nu a mai fost nevoie asa ca sunt nevoit sa le dau acum retur ...

Numai bine si cati mai multi km fara probleme :)


Înapoi la C20NE

cron