Prima pagină PIATA CALIBRA LISTA NEAGRA! ATENTIE!!! dsp4tuning

dsp4tuning

Lista cu persoane neserioase, tepari, masini manarite si alte probleme de acest gen. Mare atentie ce cumparati.

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 23 Noi 2011, 21:32
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Salut!

Am dat jos de curand de pe calibra mea stopurile eleronul si farurile cu angel eyes motivul am vandut masina deoarece nu imi placea motorizarea acum am sa caut un LET.

Am cazut la o intelegere cu dsp4tuning sa-i trimit eleronul si stopurile zis si facut dupa cum unii stiu eu nu sunt in Romania deci am fost frumos la atlasib si i-am trimis 2 colete unul cu stopuri si eleronul separat au costat 26 de euro , intre timp dsp4tuning urma sa trimita banii pe ele cum l-am sunat si i-am spus ca , coletele au iesit din agentie a tot amanat trimiterea baniilor pe motiv ca nu sunt serios si ca poate nu i-am trimis nimic....
Fapt care m-a deranjat foarte tare , azi am sunat la atlasib sa cer anularea pachetelor respective.
Total 50 de euro si vor venii inapoi la mine.
Nu am timp de glume, nu traiesc din vanzarea unor piese... si am zis sa le impart la prietenii de pe forum pentru ca la preturile care le-am cerut nu cred ca se gasesc asa usor , farurile vor ajunge tot la cineva din Romania in Bucuresti mai precis id de messenger cs_sakal al rog pe acest domn cand le primeste si vede acest post sa spuna el cum au decurs lucrurile....


O zi buna!
Imagine

Mesaj 23 Noi 2011, 21:37
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

e usor sa judeci...dar am luat teapa...nu trebuia decat sa mi se zica ca este un colet p numele meu la posta atlasib..lucru care inca nu mi sa confirmat...oricand pot face plata...nu s pune problema atat timp cat le vreau...cu care colaborez si am colaborat ma cunosc ca nu trag tepe sau nu fac chestii marsave....
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 23 Noi 2011, 21:39
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

intoarcele la botosani ca le vreau si hai sa nu ne copilarim...
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 28 Noi 2011, 18:40
dtdan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Au ajuns la mine , maine ma duc sa ridic coletul...
Am gasit si un LET intre timp deci... nu stiu daca le mai trimit.
Imagine

Mesaj 16 Sep 2013, 09:15
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1877
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Am patit si eu ceva neplacut cu acest individ. In urma cu 2-3 saptamani am gasit la el o chiulasa de C20XE, chipurile de pe masina lui. A demontat-o omul zicand ca este in stare buna, fara porozitatea arhicunoscuta. Insa dupa ce am inlocuit cateva piese prin motor (cuzineti, segmenti, garnituri) si am primit chiulasa minunata (am inlocuit si aici simeringuri supape, slefuit scaune etc) a fost pusa pe masina. Dupa 2 zile, surpriza!!! Ulei in antigel! In fine, nu am chef sa dramatizez, dar asta e adevarul!

Pacat ca am mai luat piese de la el si a fost ok, dar acum ma simt nevoit sa scriu aici! Atentie inca o data ce piese luati!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 22 Noi 2013, 13:29
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 778
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
E asteptat sa dea o explicatie cat mai curand in legatura cu aceste probleme!
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 22 Noi 2013, 21:05
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1877
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Eu numai am nevoie de nicio explicatie! In 2 saptamani am schimbat 2 chiulase, 2 garnituri si 2 seturi simeringuri supape de mi s-a luat. Asta e, bine ca merge acum in parametric motorul. Banii de transport nu se mai pun. Dumnezeu e sus! Pazea!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 13 Ian 2015, 23:38
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 778
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Inca o reclamatie pentru acest domn din partea lui Mircea Armeanu deci luam in considerare un ban permanent in curand....Totusi asteptam sa auzim si parerea lui asupra acestor probleme create de dansul!!
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 14 Ian 2015, 13:48
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1110
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Multumesc Ghilosul pentru implicare si pentru atitudine.

Vad ca de-a lungul timpului au fost mai multe dispute vizavi de acest user, am sa ii dezactivez contul momentan si astept o explicatie de la el pe email. Daca mai apar incidente de acest fel va rog sa anuntati moderatorii sau adminul. Ms ms.
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 18 Ian 2015, 10:14
mircea.armeanu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 277
Localitate: Bucuresti
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: BucureÅŸti

Salutare!
Asa cum a zis si Ghilosul si cum am scris si in thread-ul lui de dezmembrare http://www.clubcalibra.ro/forum/dezmembrez-calibra-t14939/ am cerut pompa de frana cu tulumba de servo pentru V6.
Cand am primit coletul am observat inscriptiile de pe pompa ca erau diferite. Pompa de V6 are 23 (dimensiunea pistonului in mm) iar pe pompa trimisa de el scria 22. L-am sunat si m-a asigurat ca e de V6. Am trecut cu vederea. Am zis ca o pun pe asta mai mica (desi nu e tocmai ok, asta fiind modelul de NE / SFI) pana fac rost de o poma de V6. Ajuns la masina (la 150km de mine) am constatat ca pompa e defecta, prinderile de pe tulumba nu sunt ca la mine (deci iar NU de v6) si nici macar traseul de vacuum (cel din galerie la tulumba cu valva de sens) nu semanau. Era diferenta mult prea mare de lungime (ceea ce dovedeste inca o data ca NU erau de V6).
Cand o sa mai ajung la tara o sa fac si poze cu diferentele intre piesele trimise de acest individ si cele de V6.
Nu i-as fi facut reclamatie daca macar pompa trimisa era functionala... dar parca prea a intrecut masura!
Asa ca aveti grija!
Multumesc moderatorilor!
Bafta multa!
Opel Calibra 1995, C25XE V6 + F28 2WD 6+1 viteze
Renault Megane 2006 Facelift, 1.5DCI 106HP, 6+1 viteze


Înapoi la LISTA NEAGRA! ATENTIE!!!

cron