Prima pagină PIATA CALIBRA VANZARI / CUMPARARI OPEL CALIBRA Ma despart de Opel Calibra C20NE 1993

Ma despart de Opel Calibra C20NE 1993

Vrei sa vinzi/cumperi o Calibra ta? Aici e locul potrivit!

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

Salut tuturor.
Din nefericire pentru mine sunt nevoit sa ma despart de masinuta pe care mi-am dorit-o de mult timp. Am ceva probleme cu banii si singura modalitate de a-mi rezolva problemele ar fi sa o dau pe Bianca.
Masinuta am achizitionat-o in luna Februarie a acestui an, a fost adusa din afara tarii, rulata in Italia. Am inmatriculat-o definitiv in romania in luna aprilie, si am taxele platite pentru masina la zi.

Scurta prezentare a masinii :
tip motor C20NE 115 cp (stock si fara modificari ulterioare);
km in momentul achizitiei ~ 140000 km / km in momentul de fata ~ 150000 km;
inchidere centralizata (varianta de fabrica);
geamuri actionate electric;
computer de bord;
radio casetofon Phillips stock cu difuzoare stock;
scaune reglabile;
NU are aer conditionat;
trapa actionata electric;
oglinzi actionate electric si incalzite;
faruri cu proiectoare ceata incorporate;
jante aliaj 15 inch (varianta cu echipare din fabrica) + anvelope goodyear 195/55R15 in stare f buna;
roata de rezerva 14" (janta de tabla).

Istoric operatiuni de intretinere si reparatii:
inlocuire catalizator inainte de efectuarea inmatricularii permanente (cu vechiul catalizator nu respecta norma de poluare euro 2 dupa cum este omologata in CIV, acum are BOSAL);
reconditionare sistem evacuare gaze in totalitate;
inlocuire lampa stop stanga spate (cea veche era fisurata);
inlocuire lampi lucas aripi (lipseau dispersoarele portocalii in momentul achizitiei);
reparatie far dreapta (inlocuire oglinda si lupa faza scurta);
inlocuire toate becurile pentru iluminatul exterior si interior al masinii (includem faruri, lampi stop, nr inm., plafoniere, plansa bord si ceasuri, torpedo);
inlocuire ceas indicator viteza si kilometraj (cel vechi 145500 km, cel second and luat de la dsp4tuning avea aprox 255000 km);
inlocuire cablu ambreiaj dupa ce m-a lasat in drum spre Bucuresti, acum aprox 3000 de km;
efectuare revizie completa la 148300 km ce include: ulei castrol magnatec 10W40 + f. ulei, f. aer, f. polen (nu avea), f. benzina si bujii champion.

weekend-ul acesta (8-9 august 09) masina o sa primeasca ceva piese noi legate de trenul de rulare fata :
2 buc pivoti
2 buc capete bara + luni verificare/reglare directie la Opel Focsani
2 buc flanse amortizoare fata
2 buc rulmenti axiali flanse amortizoare fata
4 buc bucsi bielete antiruliu

Consider dupa calculele facute si felul in care este intretinuta masina ca pretul ei de vanzare ar fi de 15000 ron (am inclus costurile de achizitie a masinii, costurile de inmatriculare si cheltuielile de intretinere si reparare).
Daca considerati ca aberez cu aceasta suma ceruta pe masina, va invit la Focsani sa o vedeti. Nu am nevoie nici mai mult nici mai putin de banii mentionati mai sus.
Am sa postez pozele folosite la prezentarea masinii pe cateva forum-uri de specialitate, daca solicitati poze detaliate va rog sa specificati.

DATE DE CONTACT: Nume/Prenume Dragomir Ionut, Telefon 0723/833816 yd mess dragomir_ionut
Va multumesc pentru colaborare si gazduire. Numai bine.
Last edited by john8109 on 05 Aug 2009, 17:05, edited 2 times in total.
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'

john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

john8109 scrie:
Salut tuturor.
Din nefericire pentru mine sunt nevoit sa ma despart de masinuta pe care mi-am dorit-o de mult timp. Am ceva probleme cu banii si singura modalitate de a-mi rezolva problemele ar fi sa o dau pe Bianca.
Masinuta am achizitionat-o in luna Februarie a acestui an, a fost adusa din afara tarii, rulata in Italia. Am inmatriculat-o definitiv in romania in luna aprilie, si am taxele platite pentru masina la zi.

Scurta prezentare a masinii :
tip motor C20NE 115 cp (stock si fara modificari ulterioare);
km in momentul achizitiei ~ 140000 km / km in momentul de fata ~ 150000 km;
inchidere centralizata (varianta de fabrica);
geamuri actionate electric;
computer de bord;
radio casetofon Phillips stock cu difuzoare stock;
scaune reglabile;
NU are aer conditionat;
trapa actionata electric;
oglinzi actionate electric si incalzite;
faruri cu proiectoare ceata incorporate;
jante aliaj 15 inch (varianta cu echipare din fabrica) + anvelope goodyear 195/55R15 in stare f buna;
roata de rezerva 14" (janta de tabla).

Istoric operatiuni de intretinere si reparatii:
inlocuire catalizator inainte de efectuarea inmatricularii permanente (cu vechiul catalizator nu respecta norma de poluare euro 2 dupa cum este omologata in CIV, acum are BOSAL);
reconditionare sistem evacuare gaze in totalitate;
inlocuire lampa stop stanga spate (cea veche era fisurata);
inlocuire lampi lucas aripi (lipseau dispersoarele portocalii in momentul achizitiei);
reparatie far dreapta (inlocuire oglinda si lupa faza scurta);
inlocuire toate becurile pentru iluminatul exterior si interior al masinii (includem faruri, lampi stop, nr inm., plafoniere, plansa bord si ceasuri, torpedo);
inlocuire ceas indicator viteza si kilometraj (cel vechi 145500 km, cel second and luat de la dsp4tuning avea aprox 255000 km);
inlocuire cablu ambreiaj dupa ce m-a lasat in drum spre Bucuresti, acum aprox 3000 de km;
efectuare revizie completa la 148300 km ce include: ulei castrol magnatec 10W40 + f. ulei, f. aer, f. polen (nu avea), f. benzina si bujii champion.

weekend-ul acesta (8-9 august 09) masina o sa primeasca ceva piese noi legate de trenul de rulare fata :
2 buc pivoti
2 buc capete bara + luni verificare/reglare directie la Opel Focsani
2 buc flanse amortizoare fata
2 buc rulmenti axiali flanse amortizoare fata
4 buc bucsi bielete antiruliu

Consider dupa calculele facute si felul in care este intretinuta masina ca pretul ei de vanzare ar fi de 15000 ron (am inclus costurile de achizitie a masinii, costurile de inmatriculare si cheltuielile de intretinere si reparare).
Daca considerati ca aberez cu aceasta suma ceruta pe masina, va invit la Focsani sa o vedeti. Nu am nevoie nici mai mult nici mai putin de banii mentionati mai sus.
Am sa postez pozele folosite la prezentarea masinii pe cateva forum-uri de specialitate, daca solicitati poze detaliate va rog sa specificati.

DATE DE CONTACT: Nume/Prenume Dragomir Ionut, Telefon 0723/833816 yd mess dragomir_ionut
Va multumesc pentru colaborare si gazduire. Numai bine.


Am omis sa mentionez faptul ca inainte de prima inmatriculare i-am schimbat radiator racire si antigel, de asemenea inlocuire lichid frana + aerisire sistem franare, inlocuire lichid servodirectie. Poate conteaza si aceste aspecte si sunt luate in seama. Masina are mici defecte pe parte de caroserie insa nu constau in rugina, elemente de caroserie deteriorate iremediabil, nu a fost lovita, nu are alemente de caroserie inlocuite, dispune de vopsea originala Alb Casablanca.
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'

john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

Am placerea sa va anunt ca nu mai este valabil anuntul si ma pot bucura in continuare de clasica mea calibra. :D S-au rezolvat problemele financiare si pot ramane in posesia masinii. :x
Se poate inchide acest topic.
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'

asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
felicitari!

john8109 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 201
Localitate: Focsani / Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: FocÅŸani

asphyxiator_31 scrie:
felicitari!

Acum ca i-am schimbat ce era nevoie pt a fi suspensia si directia in forma, nu prea ma mai incumet sa las cheile altcuiva, dupa cata munca am depus. De bani nu e vorba, niciodata nu am spus asta, de cand am luat-o ... Insa chiar mi-ar fi parut rau sa o dau ... oricui, chiar si unui pasionat/iubitor al acestui model.
Chiar azi am ramas cu un zambet tamp, dupa ce i-am facut proba de drum cu inginerul de la reprez Opel din Focsani. N-am apucat sa realizez ca eu eram la 1 suta si ceva si el nu isi pusese inca centura.... ;;) Azi cand o consider pusa la punct (vb din pct de vedere al sigurantei, directie, lumini si frane) am reusit sa ma bucur intr-adevar de ea si mi-a demonstrat ca daca ii dai ceea ce are nevoie, nu te lasa ca pe un neica nimeni... Se merita munca depusa si pasiunea pt a intretine un asemenea model de masina, vorbim de stock, ca banuti de mai mult nu avem :( .
Multumesc.
Numai bine.
Now Bertone Z18XE 01'
Ex. Calibra C20NE 93'
Ex. Astra F X17DTL 95'


Înapoi la VANZARI / CUMPARARI OPEL CALIBRA