Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA am curent dar nu porneste

am curent dar nu porneste

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 23 Sep 2008, 23:35
adrian1313 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 184
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
salut
am o problema! nu porneste!nu cupleaza (nu invarte)! nu face nimic!
am lumini la bord am tot ce trebuie doar ca atunci cand pun contactul se aude un scurt tzacanit ca de contactor si apoi nimic. (tzacanitul nu provine de la electromotor cum credeam si eu ci de undeva din zona ABSului). in mod normal red ca daca aveam efectiv o problema cu electromotorul , cand puneam contactul ar fi trebuit macar sa se micsoreze in intensitate luminile la bord dar la mine nu se intampla chiar nimic. CIUDAT. daca aveti vreunul vreo idee de ce as putea avea si unde va rog sa-mi dati de veste. (sau cum as putea verifica electromotorul fara a-l da jos de pe masina, pozitia este cam incomoda).
multumesc pentru ajutor.
ady
ady
B53FZK - ciudat, tot eu doar in acte
0722 82 12 70
ID - adypfa
2000, 8V, 92

Mesaj 24 Sep 2008, 07:56
sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Am avut o problema asemanatoare , dar la mine era fisa ce merge de la bobina la delcou, era intrerupta.
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

Mesaj 24 Sep 2008, 16:38
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
exact aceleasi simptome le-am avut si eu..problema:un fir de la alarma facea scurt...deci verifica sigurantele,legaturile..

Mesaj 24 Sep 2008, 18:00
adrian1313 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 184
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
MERCI MULT PENTRU IDEI
- bateria este abia scoasa de pe redresor
- intradevar o sa incerc pe rand: sigurantele (cele de electormotor nu stiu care sunt dar sper sa le gasesc), contactul, firele de la alarma si nu in ultimul rand electromotorul.
stie vreunul daca exista vreo rutina aplicata electromotorului pentru a evita scoaterea lui d-acolo (este cam inaccesibil locul dar nu imposibil). intreb de rutina pentru a ma edifica daca electromotorul functioneaza si a o lua pe circuit (exista posibilitatea unor "sarme" cu contact imperfect).
ce ma pune pe mine pe ganduri ar fi ca in mom in care pun contactul ar trbui ca lumina becurilor de la bord sa scada in intensitate (asta demonstrand ca am activitate in electromotor, adica incearca sa impinga bendixul).

oricum, orice idee este bine venita
multumesc
ady
ady
B53FZK - ciudat, tot eu doar in acte
0722 82 12 70
ID - adypfa
2000, 8V, 92

Mesaj 24 Sep 2008, 20:47
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
nu ai activat cumva alarma? cand e imobilizatorul activat se intampla exact (100%) ce descrii tu.
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 10 Oct 2008, 01:38
adrian1313 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 184
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
bine v-am regasit;
problema a fost remediata cu succes... se poate inchide topicul dar nu inainte de a spune in cateva cuvinte ideea: problema a fost in totalitate a electromotorului....spre mirarea mea in aceasta piesa sunt 3 carbuni si nu 2....acestia erau tociti si dezlipiti.am procurat de la magazin de specialitate 4 carbuni (ca sa am de unde alege) si electromotorul invarte ca nou (sincer, nici inainte nu invartea asa...l-am nimerit...in alta ordine de idei cred ca ma apuc de mecanica, sigur fac mai buna treaba decat multi alti pseudo mecanici)

inca o data, multumesc pentru sfaturi!
ady
B53FZK - ciudat, tot eu doar in acte
0722 82 12 70
ID - adypfa
2000, 8V, 92


Înapoi la AM O PROBLEMA

cron