Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA curea distributie---sau altceva...

curea distributie---sau altceva...

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
sa incepem...ca mie niciodata nu-mi incepe ceva prost singur...apare ceva,tre' sa mai apara si altceva....
acum vreo 2-3luni saturandu-ma sa stau cu bidonu' de apa dupa mine m-am decis sa schimb pompa de apa...m-am dus la mecanic cu pompa de apa noua cumparata din magazin dupa coduri,etc...mi-a schimbat pompa de apa(ptr asta a trebuit sa dea si cureaua de distributie jos,dupa care a pus-o la loc)...dupa vreo 4km mersi,pac se rupe cureaua care avea vreo 12-14mii km maxim....ok,cumpar curea noua si ma duc la un alt mecanic sa mi-o schimbe....acel mecanic imi zice ca merge si curea de cielo...ok,imi pune curea de cielo....dupa 5km se rupe...ma duc iar la el cu aceea curea noua de calibra...imi schimba cureaua si dupa vreo 20km...cureaua se rupe iar binenteles(bine ca am motor c20ne...si nu se intampla nimik)...ma duc cu nervii la pamant iar la mecanic...si dupa 3 curele schimbate se gandeste el sa se uite p'acolo pe la motor si observa el k din axul cu came pleaca un bont pe care se fixeaza cu un surub central fulia(roata aia mare zimtzata de sus) pe care vine cureaua pusa si acoperita cu o aparatoare de plastic...acel bontz era cam ros si aceea rotitza-fulie avea un joc maree...de vreun cm...se decide ca tre' sa schimb axul cu came...ca tot trebuia sa-l schimb am luat unu sport gasit la bani putini cu bontzul ala nou...acum acea rotitza zimtzata nu mai avea joc,dar ramasesem in pana de bani si de nervi si zice ca-mi pune o curea de cielo pana fac rost de bani sa-mi iau de calibra sa o schimb...am schimbat axul,am pus cureaua de cielo(second)...am facut vreo 150km,nici o problema...acum vreo 4zile am luat curea noua de calibra,m-am dus sa mi-o schimbe,mi-a schimbat-o,dar dupa vreo 30km mersi m-am uitat si eu de curiozitate la ea(la curea)...si pare deja cam roasa......da-ti-mi un sfat ca inebunesc daca nu si m-am jurat ca daca mi se mai rupe o data cureaua las masina acolo unde se rupe si nu ma mai urc in ea,o aduc in spatele blocului si acolo o las...ajutati-ma va rog cu o idee,sugestie,ceva...aaaaaa,apropo pe motorul asta nu exista intinzator de curea? incerc sa va pun si 2 poze...una cum ar trebuii sa arate o masina cu c20ne cu intinzator si una cum arata motorul meu fara intinzator....poze nu merge sa pun dar va zic ca la mine cureaua se intinde pe rotitza aia mare de sus-fulia-pe pompa de apa si pe inca o rotita...doar atat....am inteles ca pompa de apa ar tine loc de intinzator,sau ceva de genu'....ajutati-ma si pe mine va rog
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
singurul lucru care pot sa ti-l spun din ce stiu eu, e ca motorul nu are intinzator de curea.e inlocuita asa cum ai zis tu de poma de apa...
Imagine
XPI NEXT LEVEL

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
mersi,e bun orice sfat....totusi imi spune si mie cineva cum e posibil sa se rupa atatea curele....plss
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
1.curea noua e pusa-originala opel calibra c20ne
2.pompa apa noua-originala opel calibra c20ne...............................................
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Eu sunt chiar planta la treaba asta, dar ma gandesc ca daca se toceshte cureaua este f. posibil ca una dintre rotzile pe care este prinsa aceasta sa nu se mishte normal.
Imagine

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
...............momentan eu merg in continuare cu masina...merg ca sa vad ce se intampla...dar merg asa usor pe langa bloc,prin cartier,sa nu ma lase daca se rupe prea departe...cureaua e pusa pe semne,daca nu se pune pe semne masina nu porneste....in sfarsit sa vedem ce se mai intampla,am plimbat-o prin cartier de are vreo 90km cu aceasta curea noua....sa vedem daca se rupe...cand?din ce cauza...etc
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Cind am schimbat distributia la a mea (C20NE), pompa de apa sunt de doua modele , atentie ce model ai avut inainte , tot pompa de apa are rol de intinzator pt curea. Cum zicea si GODLESS" nu ori ce "vasilica" ce se crede mecanic o poate pune corect ..."
trebuie pusa la semne atit cureau cit si rola cu zimti se intinde si apoi se masoara cu ceva aparat(nu stiu cum ii zice) cit ii de tare intinsa , nu se face la ochi sau "cred ca asa ii bine".Atentie ca nu ii de jucat cu distributia, daca mecanicul nu stie poti sa ii duci o carte tehnica despre calibra :D
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
stiu....bine ca am ne-ul....problema e ca am un prieten care e mecanic in germania si vb pe mess si i-am povestit problema mea si el vedea doar o singura greseala....pompa de apa...exact cum ziceai cineva mai sus e de 2 feluri...si cica arata la fel doar ca au dintzii putin altfel...si ca cica din cauza asta se cam rupe cureaua mea...eu cum aflu acum care pompa e buna ptr mine tzinand cont ca pompa veche nu o mai am...:(
are cineva idee sa-mi arate 2 modele...poze ceva...sa vad si eu diferentzele....
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
doamneeee,pacat ca nu pot sa vb urat pe forum ca as avea numai cuvinte 'de lauda' ptr acel mecanic care mi-a schimbat pompa de apa si ptr acel vanzator care mi-a vandut-o luata dupa seria motorului,etc....
deci....am si eu o cunostinta la un nou magazin deschis de piese auto pe comanda...si m-am dus sa-mi arate si mie poze cu ce pompe de apa are ptr a mea...si erau 2 pompe...una ca cea care o am eu pe masina acum si una mai avea o tablitza in plus si era ca cea care am dat-o jos de pe masina....deci-concluzia e ca eu am pus pe masina din cauza mecanicului #.$**#....pompa care nu trebuia....intrebarea mea e acum,daca iau pompa buna,adica aia care o aveam si eu inainte pe masina o sa se mai rupa cureaua,k mi s-a luat de cati bani am bagat din prostia altora si alta intrebare: daca schimb pompa de apa care oricum are 200km cu asta care-mi trebuie mie,sa schimb si cureaua de distributzie care are 90km?...deci ca sa nu va incurc am 2 intrebari:
-daca iau pompa buna,adica aia care o aveam si eu inainte pe masina o sa se mai rupa cureaua?
-sa schimb si cureaua de distributzie care are 90km?
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
nu e acelasi magazin...si asa ma gandeam si eu sa iau totusi curea noua ca cine stie prin ce chinuri o fi trecut in astia 90km...
Dar cum ar fi sa pun pompa noua-care trebuie-curea noua toate originale...si sa ma trezesc ca tot se rupe...
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
mda,ar fi o idee si asta,k nu sunt milionar sa schimb curelele si pompele de apa asa....sa vad ce rezolv....
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Chestia cu pompa am patito si eu , doar ca la mine mecanicul (bun prieten, fost calibrist, ) ma atentionat de cele 2 modele dar domni de la magazin sustineau una si tare ca nu exista 2 modele :banghead: , si asa am ajuns sa imi aduc pompa din afara acolo mi-au cerut un cod de pe cureau de alternator parca sau distributie nu is sigur si asa am primit pompa buna, parca diferenta intre ele ii numarul de zimti :grin:
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
am revenit....
am fost azi si am cumparat pompa buna ca ce ai scris tu sa am duc sa le cer pompa aia buna am vazut-o acum...si mie nu mi-a trecut prin cap....in sfarsit...am luat pompa de apa aia buna-130lei+curea distributie-96lei si m-am dus la mecanic si e deja diferenta,sta cureaua altfel din cauza pompei bune,etc....am rezolvat-o in sfarsit....
apropo poate imi gasiti si mie sa vand pompa care are vreo 100km,adica noua si am inteles ca merge pe cielo si pe diferite opeluri...am dat 95lei pe ea...faceti si voi o oferta daca o vretzi!...mersi ptr sustinere si pot spune: REZOLVAT!!!
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Chiar daca ai NE, schimba si cureaua, e pacat sa te lase cand ti-e lumea mai draga si sa ai iar dureri de cap.
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
mersi jady....dar citeste si tu posturile mai bine.....''am luat pompa de apa aia buna-130lei+curea distributie-96lei si m-am dus la mecanic si e deja diferenta,sta cureaua altfel din cauza pompei bune,etc....am rezolvat-o in sfarsit...''
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

Următorul

Înapoi la AM O PROBLEMA

cron