Prima pagină DISCUTII DISCUTII GENERALE Cum maresc puterea la X20XEV?

Cum maresc puterea la X20XEV?

Discutii cu caracter general

Moderatori: AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
herpesul scrie:
salut la toti,

dupa cum spune si titlul eram interesat ce as putea face sa ii cresc puterea la a mea calibra. ca si informatie generala am un opel calibra ecotech de 100kw din 97 cam cu 120000 de km la bord. l-am luat acum vre-o luna (cred) si dupa ce l-am plimbat pe langa casa si am inceput sa ii prind gustul as vrea sa vad ce as putea sa fac sa ii cresc puterea.

nu sunt pricep la masini - stiu doar ca mi-a placut calibra si dupa ce mi-a intrat in cap nu am mai vrut sa imi iau altceva.

ieri am desfacut capota cu un prieten si mi-a spus ca filtru de aer e schimbat (mi-a spus ca acum am ceva filtru conic instalat - nu stiu exact ce inseamna asta, dar el mi-a zis ca e ok, ca nu trebuie sa il mai schimb).

am mai cititi pe forum + intrebat lume si am inteles ca ar trebuie sa lucrez la:
- admisie (rampa injectoare si camera de angrenare)
- evacuare (traseul de eliminare ale gazelor produse in urma arderii carburantului ... cu cat ai o evacuare fluida,cu atat gazele nu stationeaza , nu arde mai mult carburand insa castiga o putere mai buna)
- cip ( se modifica ceva in calculatorul masinii iar aceasta actioneaza la alti parametrii decat cei standard,dand un impuls mai rapid partii mecanice si electrice ale motorului)
- axa came sport (s-ar putea castiga cam 20-25 cp)

am inteles ca nu ar fi indicat sa imi instalez nos fiindca nu prea o sa ma ajute pe termen lung numai pe distante scurte.
fiindca masina e noua (adica e veche - dar eu sunt proprietar nou) si nu stiu cum a fost intretinuta inainte mi s-a recomantat sa o duc in service si sa schimb/verific curelele, ulei, filtre, burdufe planetare, bucsi, pivoti, pivotii bucsaraia , articulatia + amotrizoare - mai ales daca vreau sa pun ceva sport, ceea ce probabil ca o sa fac. intrebarea mea aici era: daca ma hotorasc sa schimb lucrurile astea (depinde si de buget) cu ce ar trebui sa le schimb astfel incat sa ma ajute la cresterea puteri/ fiabilitati? (intrebam daca aveti ceva sugesti, recomandari sau avertizari: ca sa ne putem folosi experianta fiecaruia).

daca sunt cumva of-topic - just let me know, dar m-am gandit ca astfel de informatii ar fi benefice si pt alti care or sa vina dupa mine, sa nu reinventam roata de fiecare data.

mersi mult,
calin


cel mai important la un c20xev/x20xev: alta galerie de evacuare: http://cgi.ebay.de/Lexmaul-Faecherkruem ... dZViewItem
cip: http://cgi.ebay.de/OPEL-VAUXHALL-16V-X2 ... dZViewItem
galerie admisie
axe rapide 278 grade
o investite de circa 1500 - 1800 euro o aduci la cca 170 de cai. nu stiu daca se merita
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

robertBBS Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Localitate: BRASOV
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BraÅŸov
buna sunt robert din brasov si am 23 de ani sisunt posesor a 3 calibra prima mea calibra 16v ecotec x20xev cliff motorsport editie limitata pe care o am si acum de 8 ani de zile ,daca vrei sa iti maresti puterea uitate pe site acesta eds motorsport.de aici iti ridica masina cu puteri cuprinse intre 150 cp si 185 cp fara galerie sport sau filtru sport deci daca ii pui si astea bate in jur de 200 cp.


Înapoi la DISCUTII GENERALE