Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE conum mare

conum mare

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 18 Iun 2010, 18:38
gonzolica2000 Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 36
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
salut, am un consum de 16 litri in oras si pe calculator si la pompa cu mici diferente. Ce poate avea ?!!
merg cu ea normal, la relanti sta bine , cu aer la fel . La verificare pe calculator nu sa gasit nimik.

Mesaj 20 Iun 2010, 15:01
gonzolica2000 Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 36
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
cred ca am gasit cauza , nu stiu daca asta e dar va intreb. Tulumba de aer de la debitmetru in motor e taiata si trage aer fals pe acolo asta poate sa mareasca consumul asa mult ?!

Mesaj 29 Iun 2010, 23:18
gonzolica2000 Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 36
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Constanţa
rezolvat ...era de la tulumba aia de aer

Mesaj 16 Mar 2011, 01:09
bh55dny Membru ClubCalibra

Mesaje: 6
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Oradea
sal daca ma poate ajuta cineva am un consum exagerat de benzina...am facut cu ea 10 km si mi-a papat 4 litrii.....am nevoie urgent de un sfat ce pot face cu ea....

Mesaj 16 Mar 2011, 08:36
xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

Ai uitat sa specifici , in ce conditii ai avut 4 l la 10 km, daca ai mers cu ea accelerata in 6000 ture si alte chestii din astea..... un exemplu e cineva care ma cautat: "vai imi consuma masina 30% si nu trage" , ce credeti ca avea masina omului cand m-am dus la fata locului si nu imi specificase la telefon? ...avea atasaata o remorca foarte grea si de aici problemele lui. De aici rezulta ca trebuie detaliata problema.

Asa ca bine ar fi sa descrii in ce imprejurari consuma atat de mult. :)
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

Mesaj 16 Mar 2011, 21:45
bh55dny Membru ClubCalibra

Mesaje: 6
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Oradea
mers normal schimb viteza maxim la 3000 dar pe bune imi consuma ff mult....am facut un test cum mia spus cineva am mers vreo 4 min cu 80 la ora constant in viteza 5 si imi arata consum de 11

Mesaj 17 Mar 2011, 12:27
xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

debitmetrul sau sonda lamda pot fi de vina pt consum, incearca cu altele de pe o masina identica in proba ca sa nu cumperi degeaba.
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~

Mesaj 23 Mar 2011, 19:36
bh55dny Membru ClubCalibra

Mesaje: 6
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Oradea
cred ca e de vina sonda lambda...am incercat sa scot mufa si masina tot asa se comporta k si cum ar fii bagata deci oscileaza turometru...in rest am pus de pe alta masina debitmetru senzor temperatura....acuma daca are careva o sonda lambda de vanzare urgent prv me sau call pe 0754778899

Mesaj 24 Mar 2011, 18:21
bh55dny Membru ClubCalibra

Mesaje: 6
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Oradea
am rezolvat problema....era sonda lambda

Mesaj 18 Mai 2011, 11:59
ionutscorpion1990 Membru ClubCalibra

Mesaje: 12
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BraÅŸov
si mie imi consuma exagerat de mult.in oras imi consuma 17-18% si schim in 2500.tin sa mentionez ca circul in brasov...si nu e trafic asa mare la ora la care circul...in masina suntem doar doua persoane...oscileaza la relantiu intre 900 si 1000 rtm si nu imi sta in in turatii de la 1000 la 1900-2000.ce ar putea fii?cu pornirea nu am nici o problema...unde se afla acea sonda lambda sau debimrtrul de aer....?

[ Postat de pe Telefonul Mobil ] Imagine

Mesaj 18 Mai 2011, 16:15
xzibit_ex2005 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 441
Localitate: Neamt
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Târgu Neamţ

sonda lamda e pe teava de evacuare cum te uiti de deasupra motorului intre panoul ingifug si motor pe mijloc. o vezi de sus e foarte vizibila si ies fire din ea in sus.

iar debitmetrul e in partea dreapta motor, cu carcasa de filtru aer cuplat

se vad in pozele atasate.
Imagine

Imagine
~Ori suntem calibristi, ori nu mai suntem~


Înapoi la C20NE

cron