Prima pagină SUBIECTE TEHNICE TUNING Cold air intake

Cold air intake

Discutii despre tuning de orice gen la Calibra

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 24 Iul 2008, 21:40
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
sal..m-am decis sa pun pe masina un cold air intake si am ajuns la 2 tipuri diferite prin prisma captarii aerului...la un dispozitiv conducta care da aer filtrului se afla la o oarecare distanta de filtru aproximativ 10cm..iar la cealalta totul este etans...filtru e acoperit de oc arcasa de carbon iar conducta de aer vine direct in acea carcasa..ca sa fie mai pe intelesul tuturor atasez si cele 2 imagini cu filtrele..nu am sa fac reclama deci nu voi da denumirea exact..doar filtru 1 si filtru 2
filtru 1:(este expus caldurii provenite de la motor si gura furtunului ca aduce aerul rece situata la 10 cm)
Imagine
filtrul 2:(este in carcasa de carbon si furtunul de aer este legat direct de el)

Imagine nu am gasit poza cu filtrul de carbon pus pe un C20ne dar intra fara probleme cu o flansa adaptoare
voi ce ati alege...?motive...multumesc

Mesaj 27 Iul 2008, 17:04
Shimmy Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 58
Localitate: Timisoara
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Filtrul 2, bineinteles. De ce? Pentru ca-si trage aerul direct din botul masinii, nu ajunge aer cald de la motor. Cu cat mai rece, cu atat mai bine..... Parerea mea..... Eu am facut o treaba romaneasca in genul "filtrului 2" pentru ca nu am gasit varianta din poza ta dar..... e mult mai ok.

Mesaj 27 Iul 2008, 22:06
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1110
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Mie mi se pare varianta a doua cea mai potrivita, dar ocupa foarte mult spatiu. In LET nu e loc de asa ceva :D
Oricum, daca gasesti de cumparat vreuna dintre solutii pe undeva pls posteaza si tu de unde si care sunt scorurile. E posibil sa fie mai multa lume interesata... :good:
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 27 Iul 2008, 22:53
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
1-0 pt CNE:))) am loc pe-acolo

Mesaj 29 Iul 2008, 16:38
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
cred k asta am sa fac dar sincer sa fiu nu-mi place gaurica aia..eu oricum am schimbat spoilerul si am pus rieger gtx si am guri de aer f mari deci are de unde sa-si traga:)) trebuie doar sa duc un traseu de cauciuc siliconat acolo..
Imagine

Mesaj 29 Iul 2008, 22:59
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
poate vi se pare ciudat dar prima varianta este air intake SPECIAL pt C20ne facut de K&n kn care e lider mondial in domeniu:))) si..am sa iau un k&n in cutia originala dar am sa adaptez o inductie de aer rece


Înapoi la TUNING

cron