Prima pagină INFORMATII PREZENTARE Ciprian C25XE - C20LET

Ciprian C25XE - C20LET

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 05 Dec 2009, 02:41
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Imi prezint si eu jucaria... am cumparat'o in 2007 si avea sub capota motorul C25XE, V6, 24valve, 2500 cmc, imediat am trecut la schimbarea distributiei, curea accesorii, ulei, filtre, apoi am inceput sa inlocuiesc ce mai era necesar... bucse, pivoti, senzori ABS, knock sensor, semeringuri la axele cu came, discuri frana brembo fata spate si placute frana fata spate + sabotii de la frana de mana, cablu ambreiaj, kit ambreiaj, tampon motor, garnituri la capacele de la culbutori, garnitura la baia de ulei + curatat sorb, apoi a urmat partea estetica... indreptat capota (avea niste adancituri ca si cum ar fi cazut castane pe ea) + vopsit, prelungire spoiler fata dintr-o bucata cu spoilerul, prelungire capota, folie omologata, reparat jante, schimbat farurile... intr-un final, cand am zis ca e cam gata, a inceput tzambalul sub capota cu renumita formatie tachetul vesel si "incapatzanat" cum sunt, nu am bagat un aditiv meserias sa-i fac sa taca, ci am cumparat 24 tacheti bine crescuti si ascultatori... asta se intampla in octombrie 2008, iar in noiembrie s-a ivit ocazia sa cumpar un motor C20LET + cutie F28, cu kit de putere faza 3.5 si l-am luat... de aici a inceput adevarata distractie... schimbat motor, achizitionare piese lipsa etc... dupa lupte seculare pentru scoaterea nenumaratilor cai putere pe Dyno, mi-am dat seama ca acel kit era de fapt facut dupa ureche si nu aveam cum sa scot acei cai nici daca stateam in cap si pedalam alaturi de masina pe Dyno si asa am inceput sa studiez simpaticul motor C20LET si al sau potential, apoi schimbat soft, schimbat regulator presiune benzina, schimbat map senzor, arc la actuatorul de la wastegate etc... apoi a mai urmat si suspensia cu una noua sachs stock, nu sport... au mai aparut si niste muzica mai de calitate si cam atat deocamdata ca e tarziu si nu-mi mai amintesc.
In momentul de fatza masina are urmatoarele upgrade-uri:
Exterior: jante Momo, bad boy look, prelungire spoiler fata, faruri clare cu fond negru, praguri, toba finala Remus, eleron, folie omologata;
Interior: volan Viktor, mp3 player JVC, statie de amplificare JBL si subwoofer JBL, ceasuri pentru boost, presiune ulei si AFR... a si era sa uit... o gaura in scaunul soferului;
Motor: soft EDS phase 3, injectoare de 470, termostat cu deschidere la 82 grade, termocupla cu prima treapta la 85 grade(parca), pompa benzina cu debit marit, regulator presiune benzina, map senzor 2,5 KPa, wastegate actuator Forge + arc, blow off valve, intercooler marit, radiatorul de ulei mutat in spatele grilei frontale, filtru aer sport, furtune, furtunase, garnitura chiuloasa de Z20LET (prima cu nituri, a doua fara), planat chiuloasa, turbina refacuta in iunie 2009, bujii Bosch Platinum F5DPOR si cam atat cred... cel putin la ora asta.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 05 Dec 2009, 23:56
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
felicitari pt masina si ca te-ai decis in sfarsit sa o pui la rubrica prezentare.
a intrat o gramada de munca in masina asta, credeam ca eu sunt nebun cu masina mea :))
spor in continuare la modificari, daca mai ai ce sa modifici :D. nasol cu LET-urile astea, ca pana la reglezi iti scot peri albi.
multa bafta cu masina, arata de milioane!
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 06 Dec 2009, 00:05
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Danke :D ... cat despre modificat, tot timpul este loc de mai bine, bani sa fie :( , dar las' ca ma fac eu mare si castig la loto :))
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 06 Dec 2009, 13:01
dackota Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1028
Localitate: braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
frumos let-ul tau :D .. de obicei nu prea imi plac calibrele gri,dar asta arata chiar bine..
Stance Works..

Mesaj 06 Dec 2009, 16:55
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

felicitari pt masina arata exceptional! Daca imi permiti as sugera si niste jante mai mari...
Succes!
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 06 Dec 2009, 19:45
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Accept si critici si sfaturi, mereu e loc de mai bine... din pacate, masina la exterior va ramane asa multa vreme pentru ca finante nu prea mai sunt si oricum, deocamdata, tot ce vine, intra sub capota (din pacate are o capota foarte incapatoare).
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 06 Dec 2009, 21:18
catalin123 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 107
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Alexandria

bravo frate :p chiar frumoasa masina :D

Mesaj 07 Dec 2009, 02:40
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Ma bucur ca nu te-ai suparat pe mine pentru sugestie si sunt convins ca stii mai bine decat mine ce ii trebuie masinii. ;) Oricum, de multe ori 10 caluti in plus iti dau o satisfactie mult mai mare decat jante cu 1" mai mari :D

Bafta!
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 08 Dec 2009, 09:57
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Dupa cum ziceam ca are capota foarte incapatoare... astazi se vor schimba si semeringurile axelor cu came... a dat nostalgia in ele si au inceput sa lacrimeze. Tot astazi se va schimba si conducta tur pentru ulei... bloc - turbina... a venit frigul, gripa porcina si de la frisoane, a tremurat si s-a fisurat.
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 09 Dec 2009, 19:30
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
wai lasa laudareala..singuru lucru care l-ai facut tu la masina si ti-a iesit bine, e gaura din scaunu soferului :))
nu te felicit pt ce ai facut la masina...ci pt rabdarea si vointa nebuna de care ai dat dovada pana acu.
mai rar oameni bolnavi ca tine :ymhug:
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 09 Dec 2009, 20:42
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Ai net satana? :D las ca vii tu saptamana viitoare......
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 11 Dec 2009, 05:01
MozZo Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 481
Localitate: Resita
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

Ce sa zic?...BV BV BV...fara cuvinte :-??
Born To Drive Fast !!!

Mesaj 12 Dec 2009, 19:05
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
mai baga wai niste poze sa vada lumea cum am muncit de unu singur..
hai...sa nu exagerez..mai puneai si tu mana din cand in cand, da prietenu ala al tau...schumy..sau misu..cum ii zice...ala nic nu face :))
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 12 Dec 2009, 20:29
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
Mare om, mare caracter....
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 13 Dec 2009, 14:04
schumy Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 171
Localitate: iasi
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
L-as ca pun eu mana pe tine :-w
iubiti-va calibrele nu se fabrica altele

Următorul

Înapoi la PREZENTARE

cron