Prima pagină SUBIECTE TEHNICE AM O PROBLEMA Care sunt modificarile la inlocuirea unui C20NE cu C20XE

Care sunt modificarile la inlocuirea unui C20NE cu C20XE

Ai o problema cu Calibra ta si nu stii cum sa o rezolvi? Zi-ne despre ea

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


robertpieptan Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 125
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Sfatul meu este sa vinzi mashina cu totul shi sa itzi iei alta cu motorizarea xe din fabrica.
Imagine

ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Mai e ink ceva dar na asta depinde de tine daca vrei sau nu! dar merg am2 variante...
Sa lasi cutia de pe ne sau sa pui f18 de pe c20xe!
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

silver bullett Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 206
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Stiu ca postez ceva mai tarziu dar spun pt ca eu am facut "transplant" de motor si poate mai sunt curiosi: 1.Daca ai c20ne si crezi ca duce mai mult sa-l repari decat sa schimbi cu un c20xe te inseli(exceptand chiftelele adik il gasesti la pret mic) pai un motor bun c20xe se vine cu 500 euro usor asta fara anexe trebui sa schimbi destule bobina,injectoare, calculator(ecu) + instalatia electrica din dreapta- ecu injectoare,ne-ul are cutie de viteza diferita de xe merge si cea de ne din cate stiu dat schimbi cuplu.2.Anexe motor: daca iei cutia mai e si aia 50 euro alternator e mai mare la xe cred ca de 90 amp debitmetru etc ce sa mai in afara de directie abs si alte cateva maruntisuri schimbi cam tot pe acolo ..asa ca mai bine parerea mea ar fi daca vrei ne-ul cauta un motor bun pt ca este muuult mai ieftin decat xe (eu gasisem unu la 200.000 dar suna ff bine la 200 euro.Iar daca vrei xe cum au spus si baietii vinde ce ai si ia-ti una echipata cu acest motor,pt ca afara de piese mai e vb si de manopera si daca nu monteaza ceva cum trebui te ia cu transpiratii :) ..eu am fost dupa ce l-am schimbat cred ca de 5-6 ori inapoi pt reglaje mici..ASA CA BAFTA

marian_sro Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: piatra neamt
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

ma batea si pe mine gandul sa schimb doar chiulasa.sa pun de xe.
am renuntat.de ce? nu sunt foarte sigur ca se poate pune distributia jumate xe-jumate ne.posibil ca pompa de apa sa fie pozitionata diferit.
mai trebuie vazut de care distributie ai la ne.eu am fara intinzator.per total foarte multa munca si bataie de cap.mai binne pun 2 motoare pe masina.
inca un minus la xe-chiulasa ks.cele coscast sunt mai rare si mai scumpe.

MozZo Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 481
Localitate: Resita
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

din cate stiu eu e ca NE ii in 8v si XE in 16v...deci NE are un ax cu came si xe are 2 axe....deci nu trebuie sa schimbi numa` chiuloasa...iti trebuie un ax cu came in plus...
Born To Drive Fast !!!


Înapoi la AM O PROBLEMA

cron