Prima pagină INFORMATII PREZENTARE CAMELIA BV 17 MAD

CAMELIA BV 17 MAD

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 22 Aug 2009, 12:14
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Sunt de o vreme pe aici dar nu am apucat sa o prezint pe Cami...De mic copil am avut o pasiune deosebita pentru eleganta si agresivitatea opelului calibra,iar din iulie 2008 sunt fericitul proprietar al unui c 20 ne-suficient pentru mine,fara probleme...Mergeam linistit,cand am vazut-o intr-o parcare,tocmai aterizata din germania,cu afis pentru vanzare,si...a fost dragoste la prima vedere,am stiut ca trebuie sa fie a mea.Asa ca fuga la banca,si...asta e...Masina este nemodificata,iar eu m-am bucurat ca era bine intretinuta,cam 140 mii km...Problemele au inceput cand la RAR au deliberat ''non euro'' cand ea era in acte ''euro 2''....nu se tinea cont decat de anul fabricatiei nu si de dotarile si omologarile ulterioare.Abia dupa vreo 9 luni de umblaturi disperate am obtinut c.i. cu norma euro 2 si dupa o taxa de sub 300 euro-am fost norocos-am inmatriculat masina.A urmat asa:ulei Castrol Magnatec 10W40 ,filtre ulei,aer si benzina MANN ,bujii Bosch super 4 ,rectificat discurile pe fata si schimbat placute Textar ,am schimbat garnitura de la capac culbutori Elrond ,am desfacut si curatat debilmetrul,galeria admisie aer,clapeta acceleratie si restul...
SANY0252.jpg
SANY0199.jpg
SANY0154.jpg
Apoi am considerat ca trebuie sa ma ocup de aripile de spate...
P02-11-09_12.16.jpg
...Si am cumparat astea pe stanga si dreapta...
SANY0288.JPG
Last edited by asphyxiator_31 on 22 Aug 2009, 15:50, edited 3 times in total.

Mesaj 22 Aug 2009, 14:39
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Am cumparat semiaripile stanga si dreapta,am taiat cat aveam nevoie din ele si le-am inlocuit.iar parte din oala interioara(pasaj) a fost de asemenea reparata cu tabla. Apoi chit poliesteric si chit de finisaj...
SANY0293.JPG
SANY0301.JPG
Apoi fuller si finisaj...
SANY0294.JPG
SANY0299.JPG
SANY0320.JPG
SANY0321.JPG
SANY0324.JPG
SANY0322.JPG
Asa arata cami dezechipata,reparata cu produse Du pont,finisata,izolata,degresata si pregatita pentru vopsit.Apoi a urmat -ca o fita-o vopsire de fond cu un produs Klar numit argintiu stelar...
SANY0325.JPG
SANY0326.JPG
SANY0327.JPG
SANY0328.JPG
SANY0329.JPG
SANY0330.JPG
Peste argintiul metalizat s-a vopsit cu visiniu metalizat perlat produs de Mobihel si putin negru metalizat,apoi mult lac de la Du Pont...
SANY0336.JPG
SANY0337.JPG
SANY0359.JPG
SANY0360.JPG
SANY0361.JPG
SANY0362.JPG
SANY0363.JPG
SANY0364.JPG

Mesaj 22 Aug 2009, 15:36
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
Si am adunat-o...hai sa vedem ce a iesit:
SANY0368.JPG
Picture 001.jpg
Picture 002.jpg
Picture 003.jpg
Picture 004.jpg
Picture 005.jpg
Picture 005.jpg
Picture 006.jpg
Picture 007.jpg
Picture 008.jpg
Picture 010.jpg
Picture 012.jpg
Picture 015.jpg
Picture 018.jpg
Picture 021.jpg
Picture 026.jpg
Am lucrat doua saptamani impreuna cu fratele meu si cu un prieten si ma simt multumit de rezultat,asta conteaza cel mai mult.
SANY0406.JPG
SANY0407.JPG

Mesaj 22 Aug 2009, 19:09
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Bine ai venit pe forum si felicitari pentru masina, arata f f bine. Mai ca imi aduc aminte cand am vopsit-o si eu pe a mea ce frumos arata :D
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 23 Aug 2009, 10:20
ciprian Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 190
Localitate: Iasi
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: IaÅŸi
:ymapplause: Felicitari!
Ex. C25XE
Ex. C20LET ~ 300 hp @ 1,2bar

Mesaj 23 Aug 2009, 14:06
hellker Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 199
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
frumoasa hainuta,dar sper ca ai in plan si niste incaltari pe masura;)

Mesaj 23 Aug 2009, 14:56
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
multumesc baieti....personal sunt multumit de jante,iar caucicurile sunt Pirelli 205-15 ,cand va fi timpul sa le schimb vor fi 225-15 si poate distantiere...ma gandeam ca ar fi fain sa innegresc geamurile cu folie deocamdata...

Mesaj 23 Aug 2009, 20:02
robucalibra Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 63
Localitate: Hunedoara RO
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Hunedoara

frumoasa, imi place :)
felicitari pentru munca depusa si rezultatul obtinut!
C20NE Color Edition 1996

Mesaj 25 Aug 2009, 18:57
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
sa stii ca si mie imi place...am stat doua zile sa o aleg dintre sute de culori...ca o curiozitate: la soare se vede inspre rosu metalizat iar seara sau cand sunt nori devine visiniu inchis...prima oara m-am speriat... :p

Mesaj 27 Aug 2009, 14:52
sergyu Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 250
Localitate: Tg Mures
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

:ymapplause: :ymapplause: Felicitari pentru munca prestata. Superba masina
Prima dragoste nu se uita ,Black Calibra 115 cp.

Mesaj 02 Sep 2009, 20:35
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
...si cum o masina ingrijita trebuie sa aiba si motorul curat...
Picture 001.jpg
Picture 002.jpg
....ma gandesc in viitorul apropiat sa duc la cromat serpisorii :D

Mesaj 05 Sep 2009, 19:22
robucalibra Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 63
Localitate: Hunedoara RO
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Hunedoara

arata bine curat si cu putina vopsea, ii schimbi total aspectul.
apropo de cromat, eu ma gandeam sa cromez capacul culbutorilor :)
C20NE Color Edition 1996

Mesaj 06 Sep 2009, 02:09
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

Felicitari pentru masina! Arata ca noua, de fapt mai bine de atat. :ymapplause: Nu o lua ca pe un repros, dar nu da bine eleronul... nu se potriveste...atat pot sa spun rau de Cami a ta. In rest, este bestiala vopseaua si masina in sine. Ai facut o treaba buna cu aripile pe spate si a iesit foarte bine, nici nu se cunoaste reparatia. Inca o data tot respectul meu! :ymcowboy: Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
Sunt piciorul care impinge scara...

Mesaj 06 Sep 2009, 09:56
asphyxiator_31 Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 254
Localitate: Fagaras
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Făgăraş
multumesc vermains...eleronul nu l-am ales eu,il aveam si mi s-a parut ca e mai bine cu el decat deloc...nu mi-am permis inca altul,dar pe viitor...oricum,apreciez cuvintele tale! e adevarat ca se poate vopsi si motorul,dar cu ceva rezistent la temperaturi ridicate...si poate da chiar bine...

Mesaj 09 Ian 2010, 15:34
VEMANIS Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1881
Localitate: Slobozia
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: Slobozia

NImic nou despre Cami? :(
Sunt piciorul care impinge scara...

Următorul

Înapoi la PREZENTARE

cron