Prima pagină INFORMATII PREZENTARE Calibra Last Edition Turbo 4x4

Calibra Last Edition Turbo 4x4

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 29 Mai 2013, 07:59
AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Masina e in lucru de cateva luni, inca nu e gata, dar cea mai mare parte a modificarilor, lucrarilor e gata. Am sa pun cateva poze facute in timpul lucrarilor. O sa mai adaug si altele. Ca orice lucrare noua a avut si parti mai dificile, neprevazute.
Pentru inceput tin sa multumesc in mod deosebit prietenilor mei care m-au ajutat foarte mult la acest proiect: Claudiu-DNC-Service :ymhug: + Nea Costica cu Iulica fara frica :)) si Andrei :ymhug: care au stat cu orele si zilele pe langa mine.
Last edition 0411 cu ecotec
Imagine

Imagine

Imagine
Motorul ecotec care acum toceste anvelopele unui Cielo

Imagine
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Interior `97
Imagine

Interior Turbo `93
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Let+F28+4x4 in locul Ecotec-ului
Imagine
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Bravo ! ! ! FELICITARI ! ! ! Super super tare...A fost si probata? E totul functional? Care e senzatia :D?

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Multumesc. Ieri a primit ceva fluide (servo, lichid frana, antigel, ulei dif. spate) apoi am dat o cheie cu Claudiu si torcea frumos. Am pus si siguranta 19 sa facem testul 4x4 si iarasi a mers din prima fara probleme. Mai am de facut o usoara reconfigurare a traseului de evacuare, inca un rand de ceara prin toate cavitatile, apoi sa montez interiorul si cam gata. Pe urma RAR-ul.
Am sa mai pun poze din timpul lucrarii. Mai am in plan un upgrade la frana fata si gata cu Calibra, nimic in plus. :)
Si in legatura cu senzatia :)) e f tare ptr ca nu am nimic in interior si ca sa o invart prin curte, mi-a fixat Claudiu un bidon de 20 litri pe post de scaun. :D Din cand in cand ma trag de volan ca alunec spre spate.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

catalin123 Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 107
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Alexandria

Frumusete, profesionalism si dragoste mai rau ca la nemti :D

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
catalin123 scrie:
Frumusete, profesionalism si dragoste mai rau ca la nemti :D

Ms Cata. Ne-am straduit si noi cum am putut.

Jante turbo 5 prezoane de iarna.
Imagine

La intercooler a fost ceva treaba ca sa salvez bara LE.

Imagine

Imagine
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

robertBBS Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Localitate: BRASOV
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BraÅŸov
bravo ma bucur pentru tine ca tiai dus proiect-ul la bun sfarsit ca sfaturi teas sfatui sa o lasi cat mai originala cum este ea la exterior nu merita sa strici o frumusete de last edition cu toate porcariile.salut si mult succes in continuare

robertBBS Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 77
Localitate: BRASOV
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BraÅŸov
din cate observ sau mi se pare are si trapa rar pe last edition sunt foarte putine cu trapa

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
robertBBS scrie:
bravo ma bucur pentru tine ca tiai dus proiect-ul la bun sfarsit ca sfaturi teas sfatui sa o lasi cat mai originala cum este ea la exterior nu merita sa strici o frumusete de last edition cu toate porcariile.salut si mult succes in continuare

Multumesc. Sfatul tau coincide cu dorinta mea. Acum multi ani am cumparat calibra turbo pentru ca arata normal. Nu suport masinile facute sorcova. Exterior o sa primeasca doar jante BBS 17 5x110 originale Opel-Irmscher. pe suspensia H&R-3.
Legat de trapa nu stiam ca sunt rare. S-a nimerit sa fie cu trapa, nu am cautat special.
In timpul adaptarii intercoolerului am observant ca bara fata este dubla ca grosime si implicit mai grea decat barile standard.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Imagine

Imagine

Imagine
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
Si sistemul audio o sa ramana BOSE-Blaupunkt cel cu care a fost echipata masina din fabrica.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

mircea.armeanu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 279
Localitate: Bucuresti
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: BucureÅŸti

Ce curata e caroseria de LE. Fara pic de rugina.
Buna treaba!
Sa ai grija de ea si da-i ceara la greu macar toamna (pregatirea de iarna)

Am si eu o intrebare totusi: legat de sistemul de 4x4 pe caroseria LE, mai exact daca renunti la catalizator mai trebuie sa tai din podea? Are loc cutia de transfer? Iar pentru flansele de la cardan a trebuit sa dai gauri?

Bafta in continuare si felicitari!
Opel Calibra 1995,X30XE V6 + F28 6+1 viteze

AWD Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 306
Localitate: Bucuresti
mircea.armeanu scrie:
Ce curata e caroseria de LE. Fara pic de rugina.
Buna treaba!
Sa ai grija de ea si da-i ceara la greu macar toamna (pregatirea de iarna)

Am si eu o intrebare totusi: legat de sistemul de 4x4 pe caroseria LE, mai exact daca renunti la catalizator mai trebuie sa tai din podea? Are loc cutia de transfer? Iar pentru flansele de la cardan a trebuit sa dai gauri?

Bafta in continuare si felicitari!

Daca renunti la catalizator nu mai trebuie sa adaugi umflatura de la stanga sub scaun sofer. Desi se poate pune catalizator sport. In fata se fac usoare modificari ca sa se potriveasca puntea 4x4, sa treaca cardanul. Transferul a avut loc. Ptr. prinderea cardan la flansa spate am folosit prinderea de la masina turbo. La flansa fata am facut alte prinderi ptr ca tunelul median difera in fata. Cardanul a venit perfect, adica partea din mijloc usor orientata spre dreapta. Toate prinderile, modificarile au fost facute cu argon, sarma inox, spray zinc, antifon si "sigilate" cu un silicon poliuretanic. Daca te "mananca" :D sa modifici vreo data, te ajut cu informatii.
Oltcit Axel 12TRS
Calibra Turbo 4x4
A4 2.0T quattro.

yooopetre Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 1540
Localitate: Ilfov
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Foarte frumos...felicitari intregii echipe!
Vand piese Calibra si Vectra A,click pe link...
https://picasaweb.google.com/1027861454 ... byrtiWlgE#

Nr Tel :0764353128 & Ym yooopetre

S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Felicitari Bogdane, cred ca multi abia asteapta sa o vada pe viu la intalnirea nationala! Sa te bucuri de ea si sa o stapanesti cu placere.

Cateva observatii personale:
- diferenta imensa la interior 93 VS 97LE (incredibil cum pot pastra astia masinile in Germania, totusi e o masina de 15-16 ani)
- bara fata e superba si nu uita de sugestia pe care ti-am facut-o cand ne-am vazut, cred ca vor exista multi doritori
- e o placere sa vezi o calibra la care capota sta asa cum trebuie, ca la iesirea din fabrica (adica fara sa fie ridicata, stramba, etc)
- masina arata ca iesita din fabrica atat la interior cat si la exterior.
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Următorul

Înapoi la PREZENTARE

cron