Prima pagină INFORMATII CLUBCALIBRA.RO Calibra (istoria modelului)

Calibra (istoria modelului)

Sugestii, probleme, tot ce tine de site/forum/club

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 27 Mar 2008, 21:36
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Salut! Cred ca ar fi bine sa punem istoria Opel-ului Calibra pe site sau pe forum , de preferat cum intrii pe site un link ceva ( nu ma pricep) :scratch: . Ex: anii de fabricatie , editii speciale , motorizari , istoria din D.T.M , exemplare produse s.a.m.d Ce parere aveti ?
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 27 Mar 2008, 21:50
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Yup. Am putea sa cercetam fiecare cat mai multe site-uri si sa compilam toata informatia...ar iesi ceva frumos, util, si cine stie, poate chiar o referinta si pt cei care nu sunt din RO (ar fi bine sa facem si o versiune in engleza a informatiilor, pt asta ma ofer eu).
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 27 Mar 2008, 21:53
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Am eu cateva informatii. Sa le pun aici?? Nu stiu , cred ca ar fi mai frumos sa se vada doar intr-un loc pe site.
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 27 Mar 2008, 21:59
TzuTzu77 Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 383
Localitate: Brasov/Buzau
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Stai sa vedem ce zice Gabi, ca si eu am o gramada, si probabil si ceilalti au, dar sa facem ceva organizat, sa iasa frumos.
EX Calibra '93 C20NE
NOW Astra Coupe '01 Z20LET

Mesaj 27 Mar 2008, 22:04
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Da , bine zici. :grin: Sa avem rabdare.
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 28 Mar 2008, 02:02
S@m0v@ru1_Pr@fu1t Avatar utilizator
Administrator Club Calibra Romania
Administrator Club Calibra Romania

Mesaje: 1111
Localitate: Bucuresti
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BucureÅŸti

Super ideea, ma bucur sa vreti sa facem ceva de genul asta. Ar fi foarte frumos sa avem informatii tehnice complete despre fiecare tip de motor, fiecare versiune de Calibra, nu-i asa? :)

As propune sa facem asa: postam aici toata informatia pe care o avem, discutam aici cum punem informatia si cand e gata promit sa fac o rubrica separata si pe site si pe forum un post separat, STICKY.
Calibra Turbo, C20LET, 1993

Mesaj 28 Mar 2008, 13:50
Billy c25xe Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 304

Exemplare produse: 1989=32 pentru presa , 1990=29.357 , 1991=67.454 , 1992=57.254 , 1993=28.786 , 1994=22.701 , 1995=16.991 , 1996=11.108 , 1997=5.956 (984 Last Edition , 245 x25xe si 739 x20xev). In total s-au produs 239.639.
Nu stiu daca este completa , eu stiam ca s-au fabricat si in 1998.
Calibra a fost desenata de Hans Seer & Erhard Schnell & Wayne Cherry. Coeficientul de aerodinamicitate este de 0.26 (Veyron are 0.33) , si in ziua de azi este cea mai aerodinamica masina din lume dupa o Honda (nu mai imi aduc aminte numele).

Motorizari:
Motorul 16V 2000cmc este unul dintre cele mai reusite motoare de 2 litri din lume , proiectat de DR Fritz Indra, cel mai tare proiectant de motoare la vremea respectiva, cutia de viteze este Getrag care produc cutii de viteze si pt porsche si nissan skyline.

1. Calibra 2.0 8V (115 KM) C20NE – production: 11.1988 - 07.1997
Max power: 115 hp at 5200 r.p.m.
Max porque: 170 Nm at 2600 r.p.m.
Engine type: OHC 8 valve.
Transmission: 5-gear manual
Injection: Bosch Motronic M 1.5
Max speed: 205 km/h
Max acceleration: 0-100 km/h - 10 sec

2. Calibra 2.0 16V ECO Tec (136 KM) X20XEV – production from 03.1994.
Max power: 136 hp at 5600 r.p.m.
Max torque: 188 Nm at 3200 r.p.m.
Engine type: DOHC 16 valve
Transmission: 5-gear manual
Injection: Siemens Simtec 56.5
Max speed: 215 km/h
Max acceleration: 0-100 km/h - 8,9 sec

3. Calibra 2.0 16V (150 KM) C20XE – production: 09.1989 - 08.1993
Max power: 150 hp at 6000 r.p.m.
Max torque: 196 Nm at 4800 r.p.m.
Engine type: DOHC 16 valve
Transmission: 5-gear manual
Injection: Bosch Motronic M 2.5/2.8
Max speed: 223 km/h
Max acceleration: 0-100 km/h - 8,5 sec

4. Calibra 2.5 V6 / V6 ECO Tec (170 KM) C25XE / X25XEV - production from 03.1994
Max power: 170 hp at 6000 r.p.m.
Max torque: 227 Nm at 4200 r.p.m.
Engine type: V-shaped, 24 valve
Transmission: 5-gear manual
Injection: Bosch Motronic M 2.8
Max speed: 234 km/h
Max acceleration: 0-100 km/h - 7,2 sec

5. Calibra 2.0 16V 4x4 turbo (204 KM) C20LET - production: 04.1992 - 07.1997
Max power: 204 hp at 5600 r.p.m.
Max torque: 280 Nm at 2400 r.p.m.
Engine type: DOHC 16 valve
Transmission: 6-gear manual
Injection: Bosch Motronic M 2.5/2.7
Max speed: 245 km/h
Max acceleration: 0-100 km/h - 6,8 sec

In D.T.M Calibra a fost prima masina turbo care a folosit solutia turbinei montata direct pe galeria de evacuare langa chiulasa.

1. Calibra 2.5 V6 DTM 93-95 (420 hp) - Keke Rosberg, Manuel Reuter, Louis Krager :
Engine type: V-shaped (54 degree)
Max power: 420 KM
Range: to 10.740 r.p.m.
Transmission: sequential without synchronization, prepared together with Williams
Injection: Bosch Motronic MS 1.9.
4-wheel drive

2. Calibra 3,2 V6 DTM 95-96 (570 hp) - Manuel Reuter :
Engine type: V-shaped (75 degree)
Max power: 570 KM
Range: to 12,750 r.p.m.
Transmission: sequential without synchronization, prepared together with Williams
Injection: Bosch Motronic MS 1.9
4-wheel drive
Imagine

Ai grija , toate au o limita si nu conduce mai rapid decat pot ingerii tai zbura!!!

Mesaj 29 Mar 2008, 21:55
serban Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 71
Localitate: cluj-napoca,sibiu
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP

nush daca ajuta cu mult linkuhttp://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Calibra da sper

Mesaj 29 Mar 2008, 21:56
serban Avatar utilizator
Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 71
Localitate: cluj-napoca,sibiu
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP


Mesaj 30 Mar 2008, 04:47
jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
In legatura cu coeficientul de aerodinamicitate: 0.26 are doar versiunea NE pentru ca difera admisia de aer de pe bara (desi sincer eu nu vad nici macar o diferenta, oricat de mica ar fi) conform Top Gear din 1990. Restul versiunilor au acelasi coeficient cu Vectra A (?) adica 0.29... Asta tot conform Top Gear 1990. A, si pentru noi astia din Romania care nu prea am vazut scut pe Calibra, coeficientul este valabil numai cu scutul montat.
16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

Mesaj 02 Apr 2008, 04:02
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 780
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
In legatura cu Honda care a ieisit in 99' se numea Insight care avea un coeficient de 0.25
Jady el zice acolo ca versiunile in 16v au 'aproape' acelasi coeficient cu vectra...acuma nush ce inseamna aproape la el..
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 04 Apr 2008, 16:51
jady Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 330
Localitate: Bucuresti
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BucureÅŸti
Nu zic eu, zice nenea asta. Si coeficientul este "about the same" Vectra A.

16V Calibra proud owner.
X20XEV rebuilt

Mesaj 01 Ian 2009, 20:12
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

jady scrie:
In legatura cu coeficientul de aerodinamicitate: 0.26 are doar versiunea NE pentru ca difera admisia de aer de pe bara (desi sincer eu nu vad nici macar o diferenta, oricat de mica ar fi) conform Top Gear din 1990. Restul versiunilor au acelasi coeficient cu Vectra A (?) adica 0.29... Asta tot conform Top Gear 1990. A, si pentru noi astia din Romania care nu prea am vazut scut pe Calibra, coeficientul este valabil numai cu scutul montat.

foarte interesant faza asta cu coeficientu de aerodinamica la ne' :)
Imagine

Mesaj 03 Ian 2009, 00:25
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
in urma reportajului am stat si am analizat si eu treaba cu gura din spoiler la cateva calibre (ne vs xe) si nici eu nu am gasit nici o diferenta
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 14 Ian 2009, 15:24
Myrcyk Membru ClubCalibra

Mesaje: 30
Localitate: Braila
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP

Inca mai este pe locul 2 la coeficientul de aerodinamicitate?:D

Următorul

Înapoi la CLUBCALIBRA.RO

cron