Prima pagină INFORMATII PREZENTARE o bulgaroaica nervoasa c20ne 160 cai

o bulgaroaica nervoasa c20ne 160 cai

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


ace3d4u Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 209
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
ce pot sa spun despre masina mea ....norocul a fost ca am luato deja modificata la motor si interiorul partial un c20ne 8v axa came schriech,admisie irmsher,injectoare de let si electronica cu resoftare,ambreiaj luk sports volanta usurata ,serpisori mariti ,tobe sport remus in estimari in jur de 150 160 cai amortizoare ca si arcurile sport profi
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
frumoasa bulgaroaica ... bine ai venit !!! sa o stapanesti sanatos si fara incidente
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

sorin Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 596
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Salut!
Deocamdata ma abtin de la comentarii! Cum ai estimat 160 cp ?

rzv Avatar utilizator
Membru ClubCalibra

Mesaje: 31
Localitate: IASI
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: IaÅŸi
Salut ! Interesanta masina.... cel mai mult imi plac jantele si ceasurile de bord.... :) Apropo...cat ai dat pe ea? Pretul cu taxa de inmatriculare pe bulgaria sau fara? Multumesc
Opel Calibra`95 - 2.0i Ecotec 136hp
Renault Megane `08 - 1.5 Dci 85hp

ace3d4u Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 209
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
asa am luat-o inmatriculata si caii sunt estimati in germania pe dyno

am 0-100 in 6,7sec ca sa iti faci o idee

si niste poze cu interiorul
Imagine

Imagine

bogdan22 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 320
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
e vosit interiorul sau e tapitat?
Iubiti-va calibrele nu se mai fabrica altele

bmf_edy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 266
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
sorin scrie:
Salut!
Deocamdata ma abtin de la comentarii! Cum ai estimat 160 cp ?


la asta ce nu iti place? :)))

frumoasa calibra ta...bafta la ea :)
FeeL ThE BeAt WheN I`m NexT 2 U!!

matiu13 Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 433
Localitate: slatina-olt
admisie irmser(se scrie IRMSCHER)??unde e??ca in poza e aia stock,sau la poze e data jos? potoliti-va ma baieti cu cp aia cazuti din cer la ploaie....
Dezmembrez Calibra-0768854411



Imagine

ace3d4u Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 209
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila
ma baiat aia este irmscher nu scrie ca pe aia de la lexmaul decat jos in imbinare si bordul e tapitat cu plush si interiorul vopsit cu doua nuante de vopsea alb perlat si bleu

oricum o avea ea atata putere dar nu ma dau la linii sau altele so rup in doua singura linie a fost cu un 2.8 bmw care lam batut in rest nu ma dau ca tin la lucru si nu am de ce sa inventez chestiile astea asha mia sa spus ca are tipul de unde am cumparato avea informatiile de la neamtul de unde a luato

[sal ai dreptate in ceea ce priveste gusturile ....daca altuia nui place nu face altceva decat sa comenteze si daca il roade invidia face acelasi lucru bafta cu proiectul tau

si pentru baiatul de mai sus o sa ii arat un film sa vada ca nu mint si ca e delimitata complet cu ultimul chip de la unichip deci se duce toata turatia .......de la 0-7000rpm stima in rest

ace3d4u Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 209
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Brăila

mircea.armeanu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 279
Localitate: Bucuresti
Motor: C25XE - V6, DOHC, 170 CP
Localitate: BucureÅŸti

ace3d4u scrie:
am 0-100 in 6,7sec ca sa iti faci o idee

Si LET-ul cu 204 cai si 4X4 in cat timp ia? :)) :)) Parca asta lua suta in 6.8 secunde.
Apropo, nu stiu de de-limitarea aia... cam asa se duce o calibra stock. NU zic.. ai ceva cai in plus peste un NE normal, dar nu 160. In fine... masina arata destul de bine. Sa o stapanesti sanatos.
Opel Calibra 1995,X30XE V6 + F28 6+1 viteze

sorin Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 596
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

ace3d4u scrie:
http://www.youtube.com/watch?v=GEshtRUvYEM

Din filmuletul asta inteleg doar ca nu ai montat corect acul la turometru !
Ma duc sa beau un bidon de bere si continuam dupa aceea!

adismekerul Membru ClubCalibra

Mesaje: 29
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
Fratele meu calibrist...am citit toate postarile si in primul rand vreau sa te felicit pentru achizitie, sa ai parte de ea si fara evenimente neplacute.
In alta ordine de idei.... ma doare burta de cat am ras... =)) Sa fim seriosi, NE-ul nu ia 6.7 sec suta nici daca ai pui turbo, NOS si tractiune integrala (avand o gramada de ponei muuult sub LET ). De asemenea, spui ca acei "cai" sunt ...atentie!!! "estimati" in Germania sau mai stiu eu unde... din nou =))
Hai sa nu mai estimam si incearca sa pui un alt filmulet, in care sa faci o mica demonstratie 0-100km/h (nu vreau neaparat fisa Dyno, desi mor de curiozitate), de unde sa reiasa cat de cat un timp de referinta. Deoarece ai pus plasme, este exclus sa le fi pus in aceleasi locatii cu cele originale, deci din nou =)) . Relantiul la tine sta pe la o mie si ceva de turatii.
Daca ai facut BMW de 2.8, sunt curios pe ce distanta, deoarece 2.8-ul pleaca greu de pe loc, dar de la treapta 3-a, iti face cu mana...
Super tare filtrul "sport" de aer/praf, luat din Germania (Vitan). Numai de acolo cred ca ai 5 cp.
Vopseaua de pe capacul culburotilor, mai adauga ceva caluti?
In fine, sa terminam cu carcotelile si sa precizez si punctele tari ale masinii...jantele, capota fata si...atat.
Ai grija de ea, pentru ca este tare nervoasa la puterea ei.

sorin Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 596
Localitate: Bucuresti
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Asa cum i-am mai zis si ungurului :te rog sa nu te superi, vorbeste invidia din mine!
Din ce vad eu aici ,e vorba de o calibra oarecum banala ,curatica si nu exagerat impopotonata(dar aproape de limita)!

Iti doresc kilometrii multi ,fara incidente si sa o stapanesti sanatos!

Cat despre puterea aia fenomenala...sa sti ca daca ai crezut , bulgarul te-a pacalit rau !...altii baga mii de euro sa creasca performantele motorului cu 40%-50% .Cu modificarile insirate de tine acolo ...iti garantez ca nu poti nici macar sa visezi sa atingi puterea aia ....sa sti ca un filtru sport din targ de la vitan nu iti da 5 cai cum zice ala de il vinde,la fel si un capac de culbutori vopsit cu albastru fara sa il dai jos de pe motor(am vazut ca ai vopsit si cablurile) sau o toba finala urlatoare !

In general pe forum majoritatea e reprezentata de necunoscatori in ale mecanicii ,dar sa stii ca sunt cativa care chiar se pricep si nu prea poti sa ii pacalesti .......
Ca asa ti-a spus tie bulgarul ,nu e o scuza ptr tine - e ca atunci cand spui - m-a mintit el,va mint si eu!

Uite cum facem:
Eu iti fac cadou o testare pe dinamometru la Bucuresti (gratis/cadou/gift/present/moca/bogea) sa te convingi ca nu e asa cum sustii tu....nu ramane decat sa ma anunti cand vi la Bucuresti!
Daca as fi in locul tau ...as fi bucuros sa mai am toti aia 116 cp !..sau macar 105

ps: eu nu am asa multi cai (cca 150 bhp)...ca tine ...dar ma cam bate 328-ul

bmf_edy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 266
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
ungur ca ungur...da ai grija ca deviem de la subiect...nu vrei sa vii pana la oradea?ii platesc benzina :)
FeeL ThE BeAt WheN I`m NexT 2 U!!

Următorul

Înapoi la PREZENTARE

cron