Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20NE bujii calibra NE

bujii calibra NE

C20NE 2.0 8V 115CP

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 24 Sep 2011, 19:03
calibraNGZ Membru Activ Club Calibra
Membru Activ Club Calibra

Mesaje: 90
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PiteÅŸti
Salut. Am si eu o problema sa zic asa cu NE-ul meu ... I'am facut o mica revizie , (schimbat filtre aer+benzina+ulei si filtru ulei , fishe si bujii + alte cateva lucruri mai marunte). De atunci imi tot face anumite faze knd nu vrea sa porneasca si si daca porneste are tendinta de multe ori sa mearga in 3 pistoane, kit k bujiile lucreaza toate. Problema este ca am gasit bujiile ei ca fiind 2 cu un singur electrod iar 2 cu doi electrozi. Eu am cumparat si se afla pe masina bujii bosh cu 4 electrozi. Mi s-a spus k problema ar provenii de la cei 4 electrozi de pe bujii, cum k trebuie sa iau cu 2 electrozi si nu cu 4. Daca ma poate lamurii cineva in legatura cu problema asta, ash fi recunoscator . Mersi
AG-10-NGZ

Mesaj 24 Sep 2011, 21:10
dsp4tunnyng Avatar utilizator
Calibra Maniac
Calibra Maniac

Mesaje: 961
Localitate: botosani
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BotoÅŸani

la calibra sunt recomandate bujii cu 1 sau 2 electrozi...cele cu 4 nu sunt recomandate caci scanteia e impartita si nu mai e la fel de puternica incat aprinderea sa fie intocmai si la timp.. .
merg mai repede decat ingerii mei pot sa zboare......

Mesaj 25 Sep 2011, 10:58
Andrei_kul Avatar utilizator
Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 597
Localitate: Chitila
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

calibraNGZ scrie:
Salut. Am si eu o problema sa zic asa cu NE-ul meu ... I'am facut o mica revizie , (schimbat filtre aer+benzina+ulei si filtru ulei , fishe si bujii + alte cateva lucruri mai marunte). De atunci imi tot face anumite faze knd nu vrea sa porneasca si si daca porneste are tendinta de multe ori sa mearga in 3 pistoane, kit k bujiile lucreaza toate. Problema este ca am gasit bujiile ei ca fiind 2 cu un singur electrod iar 2 cu doi electrozi. Eu am cumparat si se afla pe masina bujii bosh cu 4 electrozi. Mi s-a spus k problema ar provenii de la cei 4 electrozi de pe bujii, cum k trebuie sa iau cu 2 electrozi si nu cu 4. Daca ma poate lamurii cineva in legatura cu problema asta, ash fi recunoscator . Mersi



george ar fi ideal sa-mi trimiti inapoi soclurile de la stopurile tuning ce ti le-am trimis , am inteles k esti neserios , dar poate ai bunul simt sa le trimiti !!
~Calibra~
The legend comes Back

Mesaj 25 Sep 2011, 19:17
razvanutzu Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 248
Localitate: IASI
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: IaÅŸi

daca vrei ceva bun , cumpara bujii NGK Iridium , sunt cam 280RON setul dar eu zic ca fac toti bani , inainte aveam si eu cu 2 electrozi si merge in suturi motoru. Singura problema este ca urca repede in ture si motoru merge super rotund. am sa fac un filmulet sa vezi.
Speranta moare ultima...


Înapoi la C20NE

cron