Prima pagină INFORMATII PREZENTARE blue cali c20ne

blue cali c20ne

Spune-ne cate ceva despre tine si masina ta

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, sergyu


Mesaj 29 Sep 2013, 18:08
bobi_ph Membru ClubCalibra

Mesaje: 4
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PloieÅŸti
salutare tuturor. sunt nou pe acest forum cu toate ca am vrut sa deschid mai demult un topic pe cand aveam o alta calibra.
ce sa va zic...masina am luat-o in urma cu vreo 3 luni,sunt foarte multumit de ea....deja am facut vreo 2000 de km(la mare de 2 ori plus bucuresti-uri,munte si naveta la servici
la vreo 3 zile dupa ce o luasem am avut ceva batai de cap din cauza oringului din rezervor...noroc cu gaby_dtm ca mi-a usurat munca si m-a ajutat destul de mult.
dupa ce am rezolvat cu asta nu am mai avut nici o problema cu ea.
ca si prezentare: an 93,dotarile sunt cam ca la toate....aerul nu merge din lipsa radiatorului,in plus are evacuarea cap-coada inox,arcuri si amortizoare sport cu drop 60,faruri xenon si angel eyes....si cam atat. stopurile pe led au zburat la gaby_dtm.
planuri de viitor ar fi in functie de buget o axa cu came.....alte injectoare...alta pompa...etc..etc...dar sa lasam visele pt la noapte :PImagine

Mesaj 04 Oct 2013, 21:49
Willy Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 275
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: Dej
bun venit,foarte frumoasa masinutza:D

Mesaj 05 Oct 2013, 08:59
bobi_ph Membru ClubCalibra

Mesaje: 4
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PloieÅŸti
Willy scrie:
bun venit,foarte frumoasa masinutza:D

multumesc.

Mesaj 08 Oct 2013, 08:48
rapid Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 153
Localitate: Bucuresti
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti

foarte frumoasa,si albastru asta inchis da bine cu jantele auri,iese din peisajul asta de gri metalizat dupa strada........nu vreau sa iti sparg visele cu axa cu came si alte nebuni.....dar eu caut de muuult timp asa ceva si nu se gaseste si daca gasesti este foarte scump,extraordinar de scump.....nu face greseala mea sa incerci sa scoti mai multa putere din motor,aici ma refer daca ai c20ne......cel mai simplu upgrade la sfi,let sau daca nu ai ce face cu bani V6.......bafta

Mesaj 08 Oct 2013, 09:11
bobi_ph Membru ClubCalibra

Mesaje: 4
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: PloieÅŸti
ms de aprecieri...chiar dau bine jantele in contrast cu albastru (subaru style)
referitor la axa...graba nu e...daca pica ceva o iau...daca nu...nu.
dar parerea mea e ca decat sa dau 4-5 sute pe un sfi cu tot ce trebuie pt transplant...prefer o axa...o rampa injectoare...si alte acarete in motorul asta care-l cunosc destul de bn rezultatul fiind cam acelasi ;)

Mesaj 14 Oct 2013, 00:04
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Bun Venit!
Enjoy :)
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 14 Oct 2013, 17:13
Flexatu Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 386
Localitate: Oradea West
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: Oradea

bobi_ph scrie:
ms de aprecieri...chiar dau bine jantele in contrast cu albastru (subaru style)
referitor la axa...graba nu e...daca pica ceva o iau...daca nu...nu.
dar parerea mea e ca decat sa dau 4-5 sute pe un sfi cu tot ce trebuie pt transplant...prefer o axa...o rampa injectoare...si alte acarete in motorul asta care-l cunosc destul de bn rezultatul fiind cam acelasi ;)

si eu iti recomand sa nu treci la sfi'stiu ce vorbesc...eu cat am avut ne'u am tras de el si nu a avut nici o problema..de cand am trecut la sfi..mai multe pronleme am avut..intotdeauna apare ceva ce nu ii convine.. :D
Imagine

Mesaj 23 Noi 2013, 23:10
allexucr Membru ClubCalibra

Mesaje: 2
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
Salutare,

In prezent masina a ajuns la mine, (o sa revin intr-o alta zi si cu poze).
Intr-adevar masina merge foarte bine, insa mai necesita cateva imbunatatiri

Am cateva intrebari pentru voi si as vrea si cateva sfaturi:
In primul rand as dori cateva explicatii despre arcurile si amortizoarele cu drop...Masina e foarte rigida si nu vreau sa ii fac pagube. Ma gandeam sa ii pun arcuri stock, ce parere aveti?

Mesaj 24 Noi 2013, 20:27
providra18 Calibrist Infocat
Calibrist Infocat

Mesaje: 535
Localitate: Suceava
Motor: X20XEV, 16V Ecotec, 136 CP
Localitate: BotoÅŸani

Sincer sa-ti spun...si cu suspensia stock, bineinteles cu amortizoarele si arcurile in stare buna, masina se comporta foarte foarte bine si la drum intins si pe drum mai rau...iar cum drumurile in romania sunt asa cum sunt, mai bine treci pe suspensie stock...strict parerea mea..

Mesaj 24 Noi 2013, 21:27
allexucr Membru ClubCalibra

Mesaje: 2
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
Localitate: BucureÅŸti
Da, mersi pentru sfat, asa ma gandeam si eu sa fac...
Cred ca o sa ii remontez arcurile sport doar cand o sa plec cu ea in strainatate:)


Înapoi la PREZENTARE

cron