Prima pagină SUBIECTE TEHNICE C20LET Motor, transmisie C20LET BLOCARE CUTIE DE TRANSFER

BLOCARE CUTIE DE TRANSFER

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 28 Dec 2013, 23:29
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Cu riscul de a fi certat de catre Alex si alti posesori de 4x4 ,m-am decis sa fac o scurta descriere despre cea mai ieftina alternativa de reparatie a cutiei de transfer pe care am experimentat-o de curand .Este vorba despre eliminarea ambreajului din cutie si inlocuirea acestuia cu un kit de blocaj. Astfel, 4x4 va functiona in permanenta , se elimina calculatorul pt 4x4 cat si acumulatorul de presiune(sfera).In continuare este necesar sa se mentina cauciucurile cu uzura uniforma si o diferenta nu mai mare de 2mm intre ele.
Toata operatiunea nu ar trebui sa dureze mai mult de o zi, asumand ca avem la dispozitie toate necesare.Cutia de transfer iese fara a da jos jugul motor, desi este un pic mai usor. Daca tot ati ajuns in punctul asta recomand sa mai pierdeti o ora doua, dati jos cutia si verificati ambreajul. Acum este o buna ocazie sa-l schimbati. Eu m-am intins pe vreo cateva zile insa am avut si alte complicatii, ceea ce este tipic pentru o masina ca asta. Totodata trebuie niste scule de calitate, si chei cu prinderea buna, sunt niste suruburi intre cutia de transfer si cea de viteze pe care,la montaj, iti vine sa nu le mai pui :))

Imagine



Imagine

Urmeaza de acum sa folosesc masina o perioada si sa trag concluzii, insa costul reparatie este doar o fractiune din costul unei cutii noi/ reconditionate.
Ce am castigat? ca prima idee 4x4 imi functioneaza din nou.Problema la mine era asa numitul "ram seal" , care lasa lichidul de servo sa iasa afara si mi-l arunca prin tevusca de aerisire. Am mai mult spatiu in compartimentul motor pentru ca am aruncat sfera de presiune si toata tevaraia aferenta, acum pompa de servo face doar ce e menita sa faca - servo directie. Nu mai am grija martorului de 4x4 din bord si sa stau cu emotii de fiecare data cand nu se stinge imediat dupa ce pornesti motorul. Astept cu nerabddare sa vad ce anume o sa cedeze in continuare?!

Ce am pierdut ? 4x4 nu se mai decupleaza automat cand franezi la viteza mai mare de 25km/h , si cu siguranta daca nemtii au facut sistemul sa fie decuplabil si au alocat un calculator sa aibe grija de asta, nu au facut ei tot efortul asta degeaba. Dar la cat costa sa o blochez, cumpar alta cutie cu ambreajul/ram-ul dus o blochez si merg in continuare. Eu merg pe un motor cu putere stock, insa imi imaginez cu cat creste puterea cu atat va tine mai putin, si cutia de transfer,si cea de viteze, si masina si soferul etc :))
Fugi cu cercul.

Mesaj 04 Feb 2014, 01:09
10nny Membru ClubCalibra

Mesaje: 7
Localitate: voluntari
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Aceeasi problema cred ca o am si eu la un sfi 4x4 , dadea ulei pe la aerisire, iam scos cardanul si i-am anulat furtunul de ulei care pleaca din sfera in cutia de transfer. Se merita sa o desfac sa ii scot si eu ambreajul?
Imagine

Mesaj 04 Feb 2014, 01:36
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Ca sa scoti ambreajul trebuie sa pui un kit de blocare in locul acestuia.
Fugi cu cercul.

Mesaj 05 Feb 2014, 20:49
10nny Membru ClubCalibra

Mesaje: 7
Localitate: voluntari
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Si unde gasesc asa ceva?
Imagine

Mesaj 05 Feb 2014, 20:56
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Eu pot furniza si eventual monta un astfel de kit.
Fugi cu cercul.

Mesaj 06 Feb 2014, 18:00
10nny Membru ClubCalibra

Mesaje: 7
Localitate: voluntari
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Localitate: BucureÅŸti

Si cat ma costa si pe mine un astfel de chit?
Imagine

Mesaj 06 Feb 2014, 22:03
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
150 euro kitul si 50 montajul
Fugi cu cercul.

Mesaj 12 Iun 2014, 01:25
nyl Membru ClubCalibra

Mesaje: 23
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Târgu Jiu
baiatul care le face mi-a cerut 80lire plus transportul cat mai costa, el ma asigura ca nu subvireaza (desii i-am spus clar ca sigur asta o sa faca), si-a pus o cunostinta inelele si de-abia se tinea la ea. vazand asta, eu find in aceeasi situatie cu cutia de transfer dusa, am ales o alta varianta... strang bani si pun haldex pe ea :)

Mesaj 12 Iun 2014, 01:55
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Cutiile se reconditioneaza Inca in elvetia in schimbul a 1300 euro
Fugi cu cercul.

Mesaj 12 Iun 2014, 01:55
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Cutiile se reconditioneaza Inca in elvetia in schimbul a 1300 euro
Fugi cu cercul.

Mesaj 20 Iun 2014, 17:22
nyl Membru ClubCalibra

Mesaje: 23
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: Târgu Jiu
mai bine fac o investitie si trec la haldex :)

Mesaj 26 Iun 2014, 18:20
jacksongt Avatar utilizator
Membru de Baza Club Calibra
Membru de Baza Club Calibra

Mesaje: 233
Localitate: Iasi
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: IaÅŸi
Ai libertatea de a decide pe ce iti cheltui banii.
Mult succes pentru ca vei avea nevoie.
Fugi cu cercul.


Înapoi la Motor, transmisie C20LET

cron