Prima pagină SUBIECTE TEHNICE ALTE SUBIECTE TEHNICE 20ne si 25xe

20ne si 25xe

Aici poti pune intrebari vizavi de subiecte tehnice

Moderatori: alex, AWD, Billy c25xe, ghilosul, sergyu


Mesaj 25 Sep 2008, 14:11
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
am gasit un v6 complet (debitmetru,ecu,planetare,cutie,etc)la un pret bunicel si ma bate un gand sa il iau si sa il pun in locul ne-ului.este mai greu de pus un v6 decat un xe?ce modificari ar mai trebui?...sau ce mai are v6le in plus fata de ne? :hello:
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 25 Sep 2008, 15:40
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
a mai fost pe undeva discutia
iti trebuie suspensie fatza de v6 (motorul e mult mai greu) - amortizoare + fuzete
iti trebuie frane de V6 (in cazul in care nu vrei sa mori) - nu e vorba neaparat ca nu o sa faca franele fatza puterii mai mari (nu o sa faca oricum) dar marea problema este tot din cauza greutatii. franele le iei cu tot cu fuzete + etrieri + discuri
jante in 5 prezoane
suporti motor + suporti cutie
trebuie sa repozitionezi vasul de expansiune si sa refaci traseul furtunelor (asta e usor)
evident motor+cutie cu toate anexele
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 25 Sep 2008, 17:57
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
:doh: ...ala in afara de motor a dat toata masina... :bye: v6..
poate intereseaza pe altcineva..
ms mult alex! ;)
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 25 Sep 2008, 18:44
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
se poate pune si doar motorul. si am impresia ca merge si direct pe cutia F16. dar gandeste-te ce stabilitate/frane va avea masina. o sa iti stea pe burta. eventual sa pui ulterior o suspensie extrem de rigida, iar franele le inlocuiesti in timp
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 07 Oct 2008, 14:11
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
mai astept putin poate gasesc cu xe...daca nu..pana la urma pun v6-le...o sa fie mai greu cu omologatul...poate reusesc cumva...am auzit ca cineva a omologat let-u..si avea ne inainte..deci se poate..cumva
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 07 Oct 2008, 14:36
alex Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 501
Localitate: Brasov
Motor: C20LET, 16V TURBO, 204 CP
Localitate: BraÅŸov
o retzeta sa faci o bomba din masina ta:
1) V6 cu niste axe rapide, galerie admisie+galerie evacuare + cip puere (am citit undeva ca se ating foarte usor 220 de cai cu minim de investitie pe c25xe, e postat si la noi pe forum site-ul ala de cipri parca)
2) pastrezi cutia F16 daca e CR-ul (cea cu rapoarte scurte) + diferential autoblocant
3) faci rugaciuni in fiecare seara sa nu spargi cutia
4) jantele tale sunt suficient de late. nu stiu ce cauciucuri ai, daca mai pui si niste cauciucuri bune pe jantele alea, o sa rupa masina (in linie dreapta :grin: )
Calibra Turbo 4x4 1993
ex Calibra C20XE 1992
ex Calibra C20NE 1990

Mesaj 07 Oct 2008, 15:22
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
eh..mai este pana ajung la astea...mai stau un pic poate gasesc un xe de vanzare...sau schimb cu v6-le...daca nu..din nov ma apuc de ea si o fac numai de weekend...iar in rest ratp-u.. :)
o poza cu animalu...acu sta cuminte intr-un garaj ca au venit ploile :D
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 11 Oct 2008, 16:37
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
"V6 suspension uses V6 specific springs with standard calibra shocks. Ride height is 20mm lower than standard 16v model."
-suspensia nu ar cam trebui schimbata..

FRONT: 288mm vented discs (early V6's used 284mm)
REAR: 270mm solid discs with integral hand brake (shoe type )
-franele cam da...si sunt la fel cu cele de vectra b
Some late model V6's used a few Vectra V6 parts here and there (including brakes and on rare occasions (starting in December 1996)
Dar e posibil sa las astea cu tot cu planetare....este DOG-ul negru din buc care are LET....si e in 4 prez...

iar instalatia electrica daca nu o gasesc baietii, o pot lua de la sfi-uri dupa '93...Bosch Motronic M2.8
Astra-F 2,0 16V 1993-98 C20XE
Calibra 2,0 16V 1993-97 C20XE
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 21 Oct 2008, 00:27
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Bafta la proiect daca te apuci de el'!
Motorul lai cumaprat deja?
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 21 Oct 2008, 11:13
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
motorul e in curte la un prieten si e ..retinut pana ma hotarasc definitiv..
alta problema e ca mai lipseste cate ceva pe la el...si inca mai adun informatii :)
Imagine
XPI NEXT LEVEL

Mesaj 23 Oct 2008, 00:39
ghilosul Avatar utilizator
Moderator Club Calibra
Moderator Club Calibra

Mesaje: 781
Motor: C20XE - 16V, DOHC, 150 CP
Daca mai aduni informatzii arunca un ochi si pe aici k s adiscutat aceeasi chestie!!(sa faci din tantar armasar) :grin: modificare-v6-in-loc-de-8-valve--t497.html
Daca poate un moderator sa uneasca thread'urile ca devine interesant :wave:
Cristi "Ghilosul" +40/745495075
Dr.Tr.Severin +974/33458838

Imagine

Mesaj 21 Ian 2009, 19:40
cla Avatar utilizator
Membru PREMIUM Club Calibra
Membru PREMIUM Club Calibra

Mesaje: 337
Motor: C20NE - 8V, OHC, 115 CP
nu e nevoie sa schimbi planetarele...tot 4 prez...
mai gasesc cate ceva...pana la urma peste vro 2 ani creca il schimb si eu :rotfl:
Imagine
XPI NEXT LEVEL


Înapoi la ALTE SUBIECTE TEHNICE

cron